Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:20:07 GMT

ادامه رسیدگی به اتهامات پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۳۸۷

ادامه رسیدگی به اتهامات پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی

امروز بنا بر اعلام قبلی ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۳ متهم دیگر آن در شعبه سوم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مسعودی مقام به ریاست «اسدالله مسعودی مقام» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی قضایی خبرگزاری شبستان، امروز (سه شنبه سوم اردیبهشت) بنا بر اعلام قبلی ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۳ متهم دیگر آن در شعبه سوم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مسعودی مقام به ریاست «اسدالله مسعودی مقام» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلسه پنجم رسیدگی به این پرونده روز گذشته (دوم اردیبهشت) برگزار شد که در آن به اتهامات یکی دیگر از متهمین این پرونده رسیدگی شد. همچنین در این جلسه وکیل مدافع متهم دفاعیات خود را در خصوص موکلش بیان کرد.

 

بنابراین گزارش (شنبه 24 فروردین ماه) چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی برگزار شده بود و در آن قاضی پرونده از متهم ردیف اول پرونده خواست تا درباره نحوه مشارکتش با خانم شیخ الاسلام توضیح دهد. متهم با قرار گرفتن در جایگاه بر این مطلب تاکید داشت که شیخ الاسلام چهره شناخته شده‌ای بود و حتی از فیلتر شورای نگهبان رد شده بود و به عنوان کارشناس در مجلس و کمیسیون فرهنگی شرکت می‌کرد. وی فرد محجبه‌ای بود. شیخ‌الاسلام از شخصیتی معتقد به نظام و محجبه برخوردار بود و ما هم در مدت همکاری با ایشان چیزی جز این ندیدیم.

 

بنابراین گزارش، عباس صمیمی، عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایران، مصطفی طهرانی صفا و علیرضا علائی رحمانی از اعضای هیأت مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی، محسن احمدیان بازنشسته پتروشیمی، مرجان شیخ الاسلامی آل آقا، مدیر عامل شرکت بازرگانی دنیز و هترا تجارت، سید امین قرشی سروستانی و سام حامد ساعدیان از متهمان این پرونده هستند.

 

سید علیرضا حسینی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی شانگهای، علی اشرف ریاحی، معصومه دری مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی دفتر دبی، ابوالفضل ملکی شمس آبادی تولید کننده نایلون و نایلکس، سعید خیری‌زاده، مدیر مالی سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و محمدحسین شیرعلی از دیگر متهمان این پرونده به معاونت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور متهم هستند. اتهام این افراد اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال نامشروع از طریق ارز حاصل از صادرات به حساب‌های شخصی این افراد اعلام شده است و ۳ نفر از متهمان این پرونده در خارج از کشور هستند.

 

یادآور می شود: در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده که 15 اسفند ماه سال گذشته برگزار شد اسامی متهمان و اتهامات آنها اعلام شد و نماینده دادستان کیفرخواست پرونده را که مشتمل بر ۷۰۰ صفحه بود به طور خلاصه قرائت کرد. دومین جلسه رسیدگی 18 اسفند برگزار شد که در آن «حسینی»، نماینده دادستان تهران ادله انتساب جرم متهمین را قرائت کرد.

 

چهارشنبه 21 فروردین ماه نیز در سومین نوبت رسیدگی به این پرونده «رضا حمزه‌لو»، متهم ردیف اول این پرونده و وکیل مدافعش به ارائه دفاعیات پرداختند و همچنین نماینده دادستان نیز مطالبی را در رابطه با کیفرخواست ارائه کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان مسجد مقدس جمکران جشن نیمه شعبان روز ارتش خبرگزاری کانون های مساجد مسجد امام زمان عج اخلال در اقتصاد دادگاه پتروشیمی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده پتروشیمی مازندران

دریافت 21 MB کد خبر 6087422

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • بررسی پرونده پتروشیمی مازندران
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو