Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:13:19 GMT

کنگره شنوایی شناسی ایران در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۳۹۲

کنگره شنوایی شناسی ایران در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- هجدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران روز سه شنبه با حضور متخصصان داخلی و خارجی در مشهد آغاز شد.

دبیر علمی این کنگره در مراسم آغاز آن گفت: این کنگره با هدف افزایش دانش و تبادل اطلاعات و تجربیات متخصصان، دانشگاهیان و فعالان حوزه شنوایی در ایران برگزار می شود.
گیتا موللی افزود: این کنگره با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه‌ های علوم پزشکی، پزشکان متخصص، فوق ‌تخصص و جراحان گوش، حلق و بینی و فعالان حوزه شنوایی ‌سنجی تا پنجم اردیبهشت ماه در مشهد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بیش از 250 مقاله به دبیرخانه این کنگره رسیده که از این تعداد 50 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی برگزیده شده و 200 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود.
وی گفت: این کنگره در هشت محور برگزار می شود که 2 محور اصلی شامل اختلالات تعادل و سرگیجه و کم شنوایی کودکان است.
موللی افزود: در مدت سه روز برگزاری کنگره، 21 کارگاه تخصصی و 10 میزگرد تخصصی برای بیش از یک هزار نفر شرکت کننده برگزار می شود.
7496 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كنگره شنوايي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد

امتداد - پایتخت عربستان، میزبان پنجاهمین نشست سالانه گروه بانک توسعه اسلامی با سرپرستی ملک سلمان بن عبدالعزیز، بین ۲۸ تا ۳۰ آوریل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد و به نقل از الشرق الاوسط، جلساتی که در ریاض عربستان برگزار می‌شود، برای روسای گروه بانک توسعه اسلامی که نماینده ۵۷ کشور عضو این گروه هستند، فرصتی فراهم می‌کند تا فعالیت‌های توسعه‌ای بانک را برای سال جاری بررسی و در مورد برنامه‌های بالقوه بحث کنند.

قرار است با حضور ۲۰۰۰ شرکت کننده از ۸۰ کشور جهان، بیش از ۱۵ جلسه و کارگاه آموزشی برگزار و همچنین بیش از ۵۵ یادداشت تفاهم و موافقتنامه امضا شود.

این نشست به دنبال حمایت از مشاغل و ارائه یک بستر منحصر به فرد برای ارتباط و ایجاد روابط تجاری و مشارکت با نمایندگان کلیدی و سهامداران از جامعه تجاری است تا به تبادل تجربیات مرتبط و بهترین شیوه‌ها در سرمایه گذاری و تجارت ارائه شده توسط کشور‌های عضو کمک کند.

همچنین علاوه بر بهره مندی از تجارب گروه بانک توسعه اسلامی در ترویج سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و متقابل، فعالیت ها، خدمات و ابتکارات گروه بانک توسعه اسلامی در کشور‌های عضو، در زمینه‌های سرمایه گذاری، تجارت و بیمه برجسته خواهد شد.

لازم به ذکر است که دکتر محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به نمایندگی از کشور ایران در این مجمع حضور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد