Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای دستگاه‌های اطلاعاتی را مکلف به اعلام فهرست فرماندهان سنتکام برای تعقیب قضایی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نمایندگان در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جزئیات طرح «اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا» با ماده ۴ این طرح موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب این مصوبه؛ وزارت اطلاعات و دستگاه‌های اطلاعاتی مکلف هستند فهرست فرماندهان ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) و سازمان‌ها و نهاد‌هایی که تحت اختیار این فرماندهی هستند و از تروریست‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند را برای تعقیب قضایی اعلام کرده و قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران حداکثر ظرف مدت سه ماه از تصویب این قانون سازوکاری را ایجاد کند و براساس آن اسامی اعلام شده را به عنوان سازمان و افراد تروریستی تحت تعقیب و مجازات قضایی براساس قانون مجازات اسلامی و سایر قوانین مربوطه قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی مقابله با آمریکا تعقیب قضایی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه اتفاقی برای یسنا افتاده بود؟ / احضار چند مظنون

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سیدجواد میردوستی گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

میردوستی افزود: در ادامه تحقیقات، ساعتی پیش این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

وی با بیان این که خوشبختانه یسنا در سلامت به سر می‌برد گفت: تحقیقات قضایی این پرونده در حال تکمیل است.

دادستان کلاله از تلاش شبانه روزی اهالی شریف منطقه و همچنین نیروی هلال احمر و عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای بازگرداندن کودک مفقود شده کلاله‌ای قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • چه اتفاقی برای یسنا افتاده بود؟ / احضار چند مظنون
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان