Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@14:05:58 GMT

دما در اردبیل به ۷- می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۵۵۵

دما در اردبیل به ۷- می‌رسد

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیاوش محمدی در گفت‌وگویی اظهار داشت: براساس آمارهای ثبت شده در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش برف در استان را در شهرستان نیر شاهد بودیم به طوری که ارتفاع برف در ایستگاه بلقیس‌آباد این شهرستان به 37 سانتیمتر رسید و در شهرستان سرعین نیز میزان بارش 17 سانتیمتر بوده است.

وی با اشاره به بارش باران در مناطقی از استان بیان کرد: در بارندگی‌های 24 ساعت گذشته بیشترین مقدار باران از ایستگاه جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار با 31 و شهر بیله‌سوار با 26 میلیمتر به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل در مورد وضعیت جوی استان در روزهای آینده گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی که در حال حاضر در استان فعال است طی امروز به فعالیت خود ادامه داده و شاهد بارش باران و برف در استان خواهیم بود.

محمدی افزود: از عصر امروز با خروج تدریجی این سامانه از استان بارندگی‌ها متوقف می‌شود اما هوای سرد همچنان در سطح استان ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود امشب دمای هوا در استان نسبت به شب‌های گذشته سردتر شده و در مناطق مرکزی دمای هوا به منفی 5 تا 7 درجه سانتیگراد و در مناطق جنوبی به ویژه در شهرستان خلخال به 9 درجه زیر صفر کاهش یابد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی و به ویژه در گردنه‌ها امروز و فردا شاهد یخبندان، کولاک و مه غلیظ خواهیم بود که انتظار می‌رود رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

محمدی اظهار کرد: به دنبال خروج کامل این سامانه از استان از فردا تا روز شنبه هفته آینده، دمای هوا در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب‌ها همچنان زیر صفر خواهد بود اما در طول روز آسمان نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان