Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@13:30:37 GMT

اردو 3 روزه دانشجویان والیبالیست برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۸۲۳

اردو 3 روزه دانشجویان والیبالیست برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانشجویان به منظور شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان 4 اردیبهشت به مدت 3 روز با حضور کلیه دانشجویان منتخب دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و با همکاری هیات ورزش های دانشگاهی استان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش بر اساس قوانین و مقررات اعلام شده (FISU )فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی تنها دانشجویان متولدین 11/10/1372 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند و دانشجویان شرکت کننده باید کارت دانشجویی معتبر و معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه را به همراه داشته باشند و پذیرش دانشجویان از ساعت 14 لغایت 17فردا چهارشنبه انجام خواهد شد.

این اردو از عصر روز چهارشنبه 4 لغایت 6 اردیبهشت ماه در سالن شماره یک دانشگاه تهران واقع در میدان انقلاب جنب سینما بهمن برگزار می‌شود.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیرماه ماه در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

28 / 167 فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اولین مرحله

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اولین مرحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری