Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ولی الله حیاتی در این نشست اظهار داشت: انگیزه و نیروی جوان بزرگترین سرمایه هر کشور می باشند که ادعای قدرت هر کشور با اتکا به جوانان است که جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آزمون های مختلف توانستند افتخار آفرینی کنند.

حیاتی افزود: امروز برنامه ریزی و هجمه توطئه های دشمنان استکبار ستیز نظام مقدس جمهوری اسلامی متوجه جوانان می باشد و به گفته خود می خواهند با جداسازی خط جوانان از انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درون تهی کنند، بنابراین نقش جوانان در این دوران حساس و تلاش ما مسئولان نیز باید برای حل مشکلات جوانان بیشتر از گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور جهادی و بی ادعای جوانان این مرز و بوم در مناطق سیل زده باعث ایجاد بارقه های امید در دل دوستداران انقلاب و یاس و ناامیدی در دشمنان نظام شد.وی مطرح کرد: اهمیت به حل مشکلات جوانان مورد تاکید مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و استاندار خراسان شمالی نیز بر این موضوع توجه ویژه ای دارد.

حیاتی اشاره داشت: دغدغه جوانان دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و این نگاه در ساز و کار اجرایی نظام دیده شده است و ایجاد دستگاه های اجرایی و سازمان هایی مانند پارک علم و فناوری برای حمایت از طرح ها و ایده های خلاقانه جوانان می باشد تا در ادامه این حمایت ها موجب ایجاد اشتغال و کارآفرینی شود.

حیاتی در ادامه بر گره گشایی از مشکلات جوانان نخبه استان تاکید کرد و گفت: بنیاد نخبگان استان با ۵ جوان نخبه و دارای ایده حاضر در جلسه با هدف بررسی و حل مشکلات آنان نشستی برگزار کند و در این راستا از ظرفیت های ملی و استانی نیز بهره مند شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای توجه بیشتر به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: این توجه نباید تنها در گفته ها باشد. حیاتی تصریح کرد: مشکلات جوانان ما نباید در پیچ و خم بروکراسی های اداری به فراموشی سپرده شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود گفت: تسهیلات خوبی در استان برای بهره مندی جوانان وجود دارد و بانک های استان باید در بحث تضامین و وثایق همکاری لازم را با جوانان نخبه استان داشته باشند تا با تقویت حمایت های مالی ایده های آنان به کارآفرینی تبدیل شود.

حیاتی خاطر نشان کرد: فضای دانشگاه های استان باید فضای جنب و جوش و تکاپو برای مشارکت خلاقانه دانشجویان به عنوان نیروی جوان کشور جهت هم افزایی با دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حل مشکلات باشد و تنها به بحث های سیاسی مرسوم نپردازد. 

مراجعه جوانان دارای ایده به ویژه در بخش صنعت دفاعی به سپاه پاسداران استان برای بهره مندی از امکانات ملی و استانی این نهاد در بکارگیری جوانان در نظام، پیش بینی اعتبار برای مسجد جامع روستای ارکان و حل مشکلات فرهنگی این روستا، تاکید بر اموزش سازمان های مردم نهاد برای کمک به حل مشکلات مردمی و حضور پررنگ در بحران های احتمالی آینده و توجه متولیان امر برای برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان استان با توجه به فرارسیدن تابستان از دیگر تاکیدات ولی الله حیاتی در این نشست بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار خراسان شمالی سیل مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور