Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@23:44:55 GMT

هوای دانشگاه هایتک ابری‌ است!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۸۸۲۷

هوای دانشگاه هایتک ابری‌ است!

مسئولان دانشگاه هایتک برای کنترل اوضاع به جای تغییر، تصمیم به برخورد با افراد منتقد گرفتند و شرایط را برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی روز به روز سخت‌تر کردند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل صفایی؛* حدود یکسالی است که هوای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان ابری‌ است و هر روز اخبار مختلفی از نارضایتی دانشجویان و اعضای هیات علمی نسبت به وضعیت مدیریتی دانشگاه و برخورد نامناسب مسئولان دانشگاه نسبت به این نارضایتی هم به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  خبر‌هایی نظیر رکود علمی در دانشگاه، رکود بی‌سابقه در انجمن‌های علمی دانشجویی، اخراج اساتید ممتاز کشوری، اتلاف بودجه در حوزه‌های مختلف، توهین‌های مکرر به دانشجویان، لغو برنامه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی دانشجویان و غیره.
انتقاد نسبت به سوء مدیریت مسئولین دانشگاه، از طرف دانشجویان و اعضای هیات علمی به امید ایجاد تغییر در روند تصمیم‌گیری‌های غلط در مسائل مختلف دانشگاه، از درون دانشگاه آغاز شد و مسئولین دانشگاه برای کنترل اوضاع به جای تغییر، تصمیم به برخورد با افراد منتقد گرفتند و شرایط را برای دانشجویان و اعضای هیات علمی روز به روز سخت‌تر کردند تا اینکه این انتقاد‌ها به اعتراضات تبدیل شده و مسئله به خارج از دانشگاه انتقال داده شد تا از مراجع مرتبط، حقوق دانشجویان و اساتید پیگیری شود.   در این راستا مسئولین دانشگاه با اقداماتی نظیر ممنوع الورود کردن دانشجویان، اخراج نگهبانان، عدم نیاز به دانشجوی بورسیه، سعی در کنترل و سرکوب اوضاع را داشتند؛ اما این اقدامات روز به روز به شدت اعتراضات اضافه کرده تا در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته، هیات نظارت و بررسی شکایات وزارت علوم متشکل از آقایان دکتر زکایی و دکتر سیدین در روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ برای بررسی اوضاع دانشگاه وارد عمل شده و جلساتی را با تمام اعضای هیات علمی و نمایندگان دانشجویان برگزار کرده و نظرسنجی در خصوص شخص مناسب برای ریاست دانشگاه از بین اعضای هیات علمی صورت گرفت.   شایعات از تغییر در ریاست دانشگاه سخن می‌گفت و امید برای تغییر و بهبود اوضاع دانشگاه در دل دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان زنده شده است. حال قریب یک ماه و نیم از این جلسه نمایندگان وزارت علوم گذشته و دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان منتظر شنیدن نتیجه بررسی این هیات در راستای بهبود وضعیت نابسامان دانشگاه در سطح مدیریتی هستند تا شاید با تصمیمی به موقع و دقیق، این دانشگاه دوباره بر روی ریل پیشرفت و آرامش قرار بگیرد.   ابوالفضل صفایی- فعال دانشجویی دانشگاه هایتک
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یادداشت دانشجویی دانشگاه هایتک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با عنایت به درخواست های مکرر دانشجویان و موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان ثبت درخواست تغییر محل آزمون در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت دو روز تمدید شد.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند در تاریخ های یاد شده با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آن‌ها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

کد خبر 6099056

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت