Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر سرمایه این صندوق‌ها در استان ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط این صندوق‌ها پرداخت شده است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حامد نخعی ظهر امروز در حاشیه شورای سیاست گذاری صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: در خراسان جنوبی در تمام شهرستان‌ها صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با بیان اینکه این صندوق‌ها با 13 میلیارد تومان آغاز به کار کردند افزود: در حال حاضر سرمایه این صندوق‌ها 32 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع به طور مستقیم 65 تشکل بخش کشاورزی از خدمات ارائه شده این صندوق‌ها بهره‌مند می‌شوند.

نخعی با بیان اینکه به طور غیرمستقیم 16 هزار بهره‌بردار فعال بخش کشاورزی استان از خدمات صندوق‌ها استفاده می‌کنند تصریح کرد: بیش از 600 میلیارد تومان تسهیلات توسط این صندوق‌ها پرداخت شده است.

اردبیل| تسهیلات کشاورزی با بخشودگی سود و جرائم پرداخته می‌شوداصفهان| وزیر جهاد کشاورزی: تسهیلات کشاورزی به مناطق محروم پرداخت می‌شودسهم ناچیز خراسان جنوبی از طرح استمهال و بخشودگی دیرکرد تسهیلات کشاورزی

وی خاطرنشان کرد: از این میزان صندوق‌های شهرستانی 263 میلیارد تومان و صندوق استان 378 میلیارد تومان  تسهیلات پرداخت کردند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: افزایش سرمایه و تامین و تجمیع منابع سرمایه‌ای در بخش کشاورزی، تدوین استراتژی مبتنی بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان فعال بخش کشاورزی استان و ایجاد و تقویت زنجیره‌های تولید و تامین با نگاه ویژه به کشاورزی قراردادی از جمله برنامه‌های این صندوق‌ها است.

نخعی عضویت در شرکت خدمات کشاورزی استانی و ملی، اخذ کد بورسی در بورس کالای ایرانی و افزایش ارزش افزوده عایدی زعفران کاران استان و ایجاد ارتباط موثر و سازنده با صندوق‌های ملی، استانی و شهرستانی در گسترش خدمات را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مدیرجهاد کشاورزی بشرویه نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات پیش روی صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی بشرویه افزود: هنوز صندوق‌های شهرستانی با صندوق‌های ملی ارتباطی ندارند.

سرچاهی خاطرنشان کرد: در این راستا درخواست می‌شود تسهیلاتی در اختیار اتحادیه دامداران و عشایری شهرستان بشرویه قرار گیرد تا بتوانند محصولاتی مانند جو را ذخیره کنند.

وی با اشاره به خسارت های سرما و سیل به بخش کشاورزی بشرویه یادآور شد: اگرچه حمایت هایی در پرداخت خسارت انجام شده اما پاسخگوی درخواست بهره برداران نیست.

مدیرجهاد کشاورزی بشرویه با بیان اینکه سیل اخیر خسارت‌های زیادی به باغات و ابنیه بخش کشاورزی وارد کرده است اظهار داشت: متاسفانه به دنبال سیل، گرده افشانی پسته با اختلال مواجه شده و پوکی پسته را در  سطح بالایی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی