Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری ظهر سه شنبه در نخستین جلسه شورای حقوق بیت‌المال گلستان در سالجاری اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته که اخطار هواشناسی داشتیم جلسه ستاد بحران آب منطقه‌ای گلستان تشکیل شد و تقسیم کار در چهار حوزه مستندسازی، روند یابی، اجرای عملیات و پشتیبانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان ادامه داد: در جلسه ستاد بحران تصمیم بر ایجاد فضا برای ذخیره سازی آب در سدهای گلستان گرفته شد اما بوستان تنها ۳۰ درصد ظرفیت ذخیره سازی داشت و گلستان هم سرریز شده بود و دستور تخلیه آب را صادر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: میزان بارش در استان گلستان تا قبل از ۲۶ اسفند ۳۹۷ میلی متر بود که با ۳۸ درصد اضافه بارش به ۵۷۵ میلی متر رسید.

نظری با اشاره به اینکه این میزان بارش ۹۲ درصد بیشتر از بارش متوسط سالانه و ۸۳ درصد اضافه بارش در درازمدت را نشان می‌داد، تصریح کرد: بر اثر این بارندگی‌ها همزمان در سه حوضه آبخیز قره‌سو، اترک و گرگانرود با سیلاب روبه‌رو شدیم.

وی با بیان اینکه جاده کمربندی و راه آهن دو مانع برای خروج سیلاب از شهرهای استان و انتقال آن به سمت دریا بودند، خاطرنشان کرد: هم اکنون لایروبی در گرگانرود ادامه دارد و حجم آب در رودخانه‌های استان به ویژه گرگانرود و قره سو نسبت به روزهای گذشته فروکش کرده است.

کد خبر 4598309

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان علی نظری آب منطقه ای گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان

کورش فتحی فرماندار فلارد گفت: عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن پیکر بی جان کودک پنج ساله از اهالی روستای نارمه که ۱۱ روز پیش در رودخانه خرسان غرق شده بود، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

مرگ کوهنورد بر اثر سقوط از کوه گنجگاه

وی افزود: پس از چند روز جست‌وجو در رودخانه خرسان، ادامه جست‌وجو در استان همجوار انجام گرفت، اما با گذشت ۱۱ روز هنوز پیکر این کودک پیدا نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • دولت رئیسی روز به روز به مشکلات کارگران اضافه کرد
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود