Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا ممتحن روز شنبه در نشست مشترک با رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان افزود: سامانه تلفنی 1666 یک سامانه متمرکز کشوری است که با استفاده از آن مشکلات بیمه شدگان به وسیله مدیران و مسئولان ستادی و استانی برای رسیدن به نتیجه بررسی می شود.
وی ادامه داد: هر 2 هفته یکبار مدیران ارشد بیمه سلامت در ستاد، پاسخگوی مشکلات بیمه شدگان بیمه سلامت در استان سمنان هستند و بعد از ثبت مشکل بیمه شده و در نظر گرفتن کد رهگیری برای فرد شکایت کننده مشکل برای دستیابی به نتیجه مورد پیگیری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز داشت: از جمعیت بیش از 702 هزار نفری استان سمنان بیش از 210 هزار نفر زیر چتر بیمه سلامت هستند و از خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده می کنند.
ممتحن تصریح کرد: برای حفظ شان انسانی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تنها «بیمه درمانی» این اقشار زیر نظر بیمه سلامت قرار می گیرد و در دفترچه بیمه این افراد عنوان بیمه «سایر اقشار» قید می شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان یادآور شد: انتقال بیمه درمانی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هیچ گونه هزینه ای را در بر ندارد و یکی از اهداف این اقدام تجمیع بیمه هاست.
به گزارش ایرنا، 21 هزار و 210 نفر معادل سه درصد از جمعیت 702 هزار نفری استان سمنان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

** افراد مجهول الهویه بیمه درمانی می شوند
مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: نبود پوشش بیمه درمانی برای افراد بزرگسال و نوزاد مجهول الهویه دغدغه ای در سطح کشور محسوب می شد اما اکنون با تدابیر اتخاذ شده افراد مجهول الهویه تحت پوشش بیمه درمانی می شوند.
وی ادامه داد: افراد مجهول الهویه با قرار گرفتن در زیر چتر بیمه سلامت می توانند از خدمات بستری و درمانی در بیمارستان های دولتی با پوشش بیمه ای استفاده کنند.
محمد جهانگیریان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان نیز در این بازدید اهداف و رسالت های خبرگزاری ایرنا و نیز برنامه های این خبرگزاری در استان را تشریح کرد.
به گزارش ایرنا، 17 دفتر پیشخوان در سراسر استان سمنان آماده پاسخگویی و رسیدگی به امور بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
7342/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان سمنان بیمارستان جمهوری اسلامی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته