Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اردیبهشت تمدید شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
D) نیمه متمرکز سال ۹۸ که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته و ثبت آن در فرم تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ تمدید شد.

وی یادآور شد: از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.

توکلی گفت: از تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته، تا ظهر امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۸ تعداد ۶۳ هزار و ۹۷۰ نفر یا به عبارت دیگر ۴۲.۵ درصد مجازین انتخاب رشته کرده‌اند.

وی افزود: اطلاعیه در مورد اصلاحات و ظرفیت جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته از عصر امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: به داوطلبان مجاز اکیداً توصیه می‌شود تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

وی اظهار داشت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید انتخاب رشته دکتری جزئیات انتخاب رشته آزمون دکتری دکتری 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلیل عمادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد در نشست هم‌اندیشی این دانشگاه با مسئولان و مدیران دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرستان برخوار گفت: فرآیند‌های صحیح استعدادیابی در دوران مدرسه، منجر به شکوفا شدن استعداد‌های نسل جوان در دانشگاه خواهد شد.

وی عنوان کرد: هدایت درست و استعدادیابی‌های اصولی دانش‌آموزان در پایه‌های تحصیلی مدارس، این امکان را به دانش‌آموز خواهد داد تا بر اساس علاقه‌مندی‌ها و استعداد‌های خود بهترین تصمیم را در انتخاب رشته و ورود به دانشگاه داشته باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد خاطرنشان کرد: این دانشگاه با وجود زیرساخت‌های بسیار مناسب آموزشی و پژوهشی و همینطور وجود هسته‌های فناور مرکز رشد، ظرفیت بسیار خوبی برای جویندگان علم، دانش و پژوهش به‌خصوص داوطلبین شهرستان برخوار است.

عمادی با تشریح طرح پویش افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد طرح پویش شرایط بسیار مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده تا با ورود به دانشگاه آزاد و استفاده از این طرح، علاوه بر رها شدن از دغدغه شهریه، مهارت‌های عملی مورد نیاز رشته خود را نیز فرا گرفته و برای ورود به عرصه اشتغال آماده شود.

وی تبیین کرد: امسال شاهد هستیم شیب داوطلبین ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بسیار زیاد شده و این تهدیدی برای کشور است، چراکه این موضوع بیانگر کمبود مهندس و تکنیسین در آینده خواهد بود و نیاز است مسئولان توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

به گزارش آنا، در پایان این نشست مسئولان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان برخوار از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد بازدید و از نزدیک با امکانات این دانشگاه بیش از پیش آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد