Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ حمید‌رضا شاه‌آبادی، مدیر عامل انتشارات مدرسه به مناسبت برگزاری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به حضور در سه سالن و تعداد کتاب‌ها گفت: این انتشارات با ۱۳۰۸ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. از میان این عناوین ۲۰۰ عنوان چاپ نخست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب‌ها در سه حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال در سه غرفه عرضه می‌شود.

وی افزود: در این دوره با سه غرفه یکی در سالن ناشران کودک و نوجوان، سالن ناشران عمومی و دیگری در بازار‌های بین‌المللی مستقرهستیم. غرفه سالن کودک و نوجوان ۱۵۰ متر و غرفه دوم، ناشران عمومی ۹ متر است. در غرفه کودک و نوجوان ۹۴۹ عنوان کتاب عرضه می‌شود که از این تعداد ۲۰۰ عنوان برای اولین بار بین دو نمایشگاه چاپ شده‌اند. در سالن ناشران عمومی هم ۳۵۹ عنوان کتاب داریم و در سالن بین‌الملل نیز با گزیده‌ای از کتاب‌های متناسب با بازار‌های بین‌الملل شرکت داریم.

شاه‌آبادی ادامه داد: از جمله تولیدات پایان سال ۹۷ که در نمایشگاه عرضه می‌شود، می‌توان به مجموعه «فکرفکر سه قصه» اشاره کرد. این مجموعه با موضوع آموزش تفکرسیستمی به همت ۱۰ نویسنده نوشته شده است. همچنین مجموعه «گنجینه تاریخ ادبیات کودک و نوجوان» که گزیده‌ای از کتاب‌های کودک و نوجوان دوره قاجار است. این مجموعه ۲۰ جلدی هم به همت پژوهشگران تصحیح و آماده‌سازی شده است.

وی افزود: رمان‌های تألیف و ترجمه و همچنین کتاب‌های تصویری ویژه کودکان در کنار آثار تخصصی ویژه اولیاء و دانشجویان و رشته‌های مرتبط با امر تعلیم و تربیت دیگر آثار این انتشارات است که در نمایشگاه عرضه می‌شود. در کنار این آثار مجموعه کتاب‌های روشن؛ کتاب‌های بریل ویژه نابینایان و کم بینایان و کودکان کم توان ذهنی و کتاب‌های صوتی هم عرضه می‌شود.

شاه‌آبادی در مورد تسهیلات به فرهنگیان و همچنین خریداران محصولات انتشارات مدرسه بیان کرد: در غرفه انتشارات مدرسه برای فرهنگیان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، ازجمله این برنامه‌ها ارائه تخفیف ۵۰ درصدی به تمام فرهنگیانی است که با کارت شناسایی خود به غرفه مدرسه مراجعه می‌کنند. همچنین کسانی که خرید بالاتر از ۵۰ هزارتومان داشته باشند می‌توانند درمحل غرفه، با ارائه فاکتور و کد دریافتی در قرعه‌کشی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و جوایزی را برنده شوند.

وی با اشاره به حضور نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان و بزرگسال در غرفه‌های این انتشارات در سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: دیدار علاقه‌مندان به کتاب با نویسندگان و جشن امضاء از جمله برنامه‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است که از جمله می‌توان به دیدار مخاطبان طی دو روز با مصطفی رحماندوست اشاره کرد.

بنابر این گزارش، جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی امام خمینی (ره) که بهمن ماه سال ۹۷ برگزار شد، شنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۳ بعد از ظهردر غرفه کودک و نوجوان انتشارات مدرسه اهداء خواهد شد. نام برندگان در پایگاه خبری انتشارات مدرسه به آدرس www.madresehpub.ir اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حمیدرضا شاه آبادی نشر مدرسه نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" همراه با عرض ارادت شاعران به ساحت مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در سالن شهیدآوینی و نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان؛ استاد جواد محقق به کار خود پایان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اعطای افتخار خادمی حرم حضرت امام رضا (ع) به استاد محقق از دیگر قسمت‌های جالب و ماندگار این برنامه بود.

شاعر برجسته کشوری در بخش معرفی کتاب "این لحظه‌ها را دوست دارم" اثر مریم زرنشان نیز در این مراسم گفت: کتاب خانم زرنشان کتابی است سراسر تصاویر زیبا، چرا که بچه‌ها با نگاه خود به زیارت می‌روند و با گنبد و آیینه و گلدسته حرف می‌زنند و برایشان خاطره‌ای رقم می‌خورد.

غلامرضا بکتاش گفت: این کتاب حاوی ۹ شعر کودک و نوجوان است که موضوع و محوریت آن زیارت امام رضا (ع) است؛ در تمامی اشعار این کتاب می‌توان تصاویر زیبا و بدیعی از زیارت و حضور در حرم پیدا کرد.

بکتاش گفت: خانم زرنشان در کتاب "این لحظه‌ها را دوست دارم" با زبانی روان و صمیمی سخن گفته‌اند و تصاویر و معانی اشعار این کتاب برای قشر کودک و نوجوان نه تنها قابل فهم بلکه دلچسب است.

مریم زرنشان نویسنده کتاب "من این لحظه‌ها را دوست دارم" نیز بیان کرد: در این کتاب ۱۰ شعر رضوی سروده شده که توسط انتشارات به‌نشر منتشر شده است.

او گفت: امسال جشنواره را تولیدمحور با طرح هشت کتاب در نظر گرفتیم و همچنین مجموعه شعر‌های این جشنواره و اشعار برگزیده جشنواره ملی در هشت کتاب منتشر خواهد شد.

در ادامه مراسم با حضور مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمد میرزاده دبیر پانزدهین دوره از جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی، شاعران و نویسندگان این عرصه و علاقمندان به ادبیات آیینی برای نخستین بار از این کتاب رونمایی شد.
 
دبیر پانزدهمین دوره از جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی گفت: در جشنواره ملی شعر رضوی ۴۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که ۲.۵ برابر سال گذشته بود و این اشعار توسط ۱۱۵ شاعر ارسال شده بود.

در پایان مراسم، آیین نکوداشت جواد محقق شاعر و ادیب و استاد ادبیات مطرح کشور و استان همدان برگزار شد و از وی تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر