Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم بنزما بدون شک بهترین فصلش را با پیراهن رئال مادرید تجربه کرد.

طرفداری- کریم بنزما با عملکردی که در این فصل داشت، خاطره انگیزترین و رویایی ترین فصلش را در رئال مادرید پشت سر می گذارد.

به نقل از مارکا، کریم بنزما جز معدود بازیکنان رئال مادرید است که در پایان فصل می تواند سرش را بالا بگیرد زیرا نه تنها افت نکرد بلکه پیشرفت چشم گیری در آمارش دیده می شود که می تواند خاطره انگیزترین فصلش با پیراهن رئال مادرید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم 31 ساله کهکشانی ها در این فصل رکوردهای بیشترین گل، بیشترین تعداد بازی، بیشترین دقیقه بازی، بیشترین برد و بیشترین شروع کننده بازی در ترکیب تیم را به نام خودش ثبت کرده است. 

بیشترین تعداد گل

با به ثمر رساندن 30 گل در این فصل، کریم بنزما بیشترین تعداد گل را در میان بازیکنان رئال مادرید داشته است. او تنها 2 گل دیگر با بهترین عملکردش در فصل 2011/12 فاصله دارد. با رفتن کریستیانو رونالدو که خلائی در امر گلزنی ایجاد شده بود، کریم بنزما تنها بازیکنی بود که آمارش افزایش پیدا کرد و کمک شایانی کرد تا حدودی این خلا پر شود. در حقیقت شماره 9 رئال مادرید با 30 گل حتی از کریستیانو رونالدو در یوونتوس هم بیشتر گل زد. فوق ستاره پرتغالی در این فصل مجموعا 26 گل زده است. 

بعد از کریم بنزما در رئال مادرید، گرت بیل بیشترین تعداد گل را داشته است. او 14 گل به ثمر رسانده است؛ یعنی کمتر از نصف گل های مهاجم فرانسوی کهکشانی ها. نفر سوم هم سرخیو راموس با 11 گل است. علاوه بر این کریم بنزما 8 گل آخر تیمش را به ثمر رسانده که تا قبل از او همچین اتفاقی در تاریخ رئال مادرید رخ نداده بود. در فصل 1961/62 فرانس پوشکاش 7 گل پیاپی برای رئال مادرید زده بود و رکوردش تا هتریک کریم بنزما مقابل اتلتیک بیلبائو ماندگار بود. حالا او تنها یک گل دیگر با لیونل مسی فاصله دارد تا نامش در لالیگا نیز ماندگار شود. 

50 بازی از 52 بازی ممکن

کریم بنزما مقابل اتلتیک بیلبائو پنجاهمین بازی این فصلش را از 52 بازی ممکن انجام داد. او در تمام بازی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، جام باشگاه های جهان بازی کرده است و تنها 2 بازی در جام حذفی را از دست داده است. هیچ بازیکن دیگری در رئال مادرید بیشتر از بنزما در این فصل بازی نکرده است. نزدیکترین تعقیب کننده او لوکا مودریچ (43 بازی)، سرخیو راموس و لوکاس وازکز (42 بازی) هستند. 

بیشترین دقیقه بازی در میان بازیکنان رئال مادرید

بنزما نه تنها بیشترین تعداد بازی را برای رئال مادرید انجام داده است بلکه بیشترین دقایق را نیز بازی کرده است. در بازی مقابل بیلبائو او از 4000 دقیقه پیشی گرفت (به طور دقیق 4048 دقیقه) و با توجه به فرم خوبش و عدم مصدومیتش جای تعجب نیست که او بیشترین بازی را انجام داده است. هر سه مربی رئال مادرید یعنی جولین لوپتگی، سانتیاگو سولاری و زیدان به مهاجم فرانسوی اعتقاد داشتند و بعد از او سرخیو راموس (3661 دقیقه) و رافائل واران (3415 دقیقه) بیشترین دقایق را بازی کرده اند.

20 بازی پیاپی به عنوان شروع کننده بازی ها

اهمیت کریم بنزما در این آمار دیده می شود که او در هر 20 بازی گذشته رئال مادرید در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی بازی کرده است و تعویض هم نشده است. آخرین باری که بنزما در ترکیب آغازین کهکشانی ها حضور نداشت برمی گردد به 16 ژانویه مقابل لگانس در جام حذفی. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره