Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:30:43 GMT

درخواست مدافع سپاهان از صدا و سیما و دولت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۰۶۳۲

درخواست مدافع سپاهان از صدا و سیما و دولت

عزت الله پورقاز مدافع تیم سپاهان از صدا و سیما خواست سیل در شهرهای ترکمن صحرا را بازتاب دهد تا دولت متوجه عمق فاجعه شود.


به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق تیم ملی که خود اهل شهر بندرترکمن است در این باره گفت: شهرهایی چون گنبد و آق قلا زیر آب است و دیگر شهرها در وضعیت بحرانی قرار دارند و هر لحظه ممکن است آب دیگر شهرها را هم فرا گیرد اما صدا و سیما آنچنان که باید و شاید اخبار مربوط به سیل را پوشش نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفم که بگویم امداد رسانی هم اصلا خوب نیست. شاید اخبار مربوط به سیل منطقه فقط در بخش های خبری اخبار آن هم به صورت کوتاه پخش می شود در حالی که اگر روی اتفاقاتی که در شهرهای ترکمن صحرا رخ داده زوم شود دولت و مردم متوجه عمق فاجعه می شوند و هم کمک می کنند و هم امدادرسانی بهتری صورت می گیرد. دقایقی پیش با یکی از دوستانم صحبت می کردم می گفت در پشت بام خانه هستم! ماشین عادی قادر به حرکت در شهر نیست و حتما باید ماشین های سنگین امداد رسانی کنند. اما همان طور که اشاره کردم امداد رسانی خیلی ضعیف است به طوریکه رساندن غذا حتی به سیل زده ها هم دغدغه شده است و شاید زنده ماندن این عزیزان.

 

عزت الله پورقاز ادمه داد: اتفاق تلخ و تاسف بر انگیزی است. من وضعیت روحی خوبی ندارم چرا که خیلی از هم محلی ها و دوستانم در وضعیت خوبی بسر نمی برند. البته حادثه ای که اتفاق افتاد یک حادثه طبیعی بود و نمی شود به خدا گله کرد اما سوال من اینجاست مدیریت بحران و امداد رسانی کجا هستند؟ آیا آنها نباید در چنین روزهایی به کمک مردم بیایند؟ چرا صدا و سیما عمق فاجعه را نشان نمی دهد تا مردم دیگر استان ها خود آستین همت بالا بزنند و به کمک مردم ترکمن صحرا بیایند. خیلی از مردم منطقه به خصوص در شهرهای مرزی جزو مردم محروم به حساب می آیند و همه سرمایه آنها مزارع و گاو و گوسفند است و این ها اگر از بین برود آنها دیگر سرمایه ای برای گذران زندگی حداقلی نخواهند داشت. خانواده هایی هستند که خرج خود را با یکی دو گاو به دست می آورند و اکنون دام آنها زیر آب است. صدا و سیما کجاست؟ دولت و نیروهای امداد رسان کجا هستند؟ چرا سلبریتی ها واکنشی نشان نمی دهند؟ حتما باید چند نفر فوت کنند تا حس ترحم برانگیخته شود و بعد وارد عمل شوند؟

 

خبرنگار: مهرداد شاملو

 

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان عزت الله پورقاز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان عزت الله پورقاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی