Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ خلیلی: در راستای عمل نمودن به بیانیه رهبری و گام دوم انقلاب با اعتماد به جوانان معاونین اداره کل از جوانان انتخاب شدند.

خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، در جشنواره نشاط و امید که بمناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد؛ ضمن تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به حاضرین جشنواره گفت:   در برگزاری این برنامه روحیه همدلی با هموطنان سیل زده موج میزند چرا که بسیاری از عواملین این جشنواره هزینه خود را برای کمک به سیل زدگان اهداء کردند تا بتوانیم این جشنواره را در سطح مطلوب و با کمترین هزینه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خلیلی در ادامه با اشاره به سخن رهبری در خصوص جوانان، که جوانان محور اصلی پیشرفت نظام اسلامی هستند گفت: در بیانیه رهبری و گام دوم انقلاب، اعتماد به جوانان تاکید و مسئولیت دادن به جوانان توصیه شده است که در اداره کل ورزش و جوانان استان نیز ما با انتخاب معاونین جوان در مسیر گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم و توانستیم از از 22 پست مسئولیتی و سرپرستی 9 نفر از جوانان توانمند را انتخاب نماییم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در راستای تاکید بر اعتماد به جوانان افزود: هر زمان که به جوانان اعتماد کردم و مسئولیتی را به عهده آنان قرار دادم راضی بودم و در آینده نیز این روند ادامه دار خواهد بود.

در پایان مراسم نیز از جوانان برتر در عرصه های مختلف تجلیل و هدایایی به آنها اهداء شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل ورزش و جوانان سیل زده جشنواره نشاط و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما