Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:49:41 GMT

سدبوستان برای مردم امنیتی، ولی برای افراد خاص تفرجگاه!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۱۲۶

سدبوستان برای مردم امنیتی، ولی برای افراد خاص تفرجگاه!+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

شهروند خبرنگار با سوژه کردن ورد افراد خاص و با ادعای اینکه این افراد برای تفریح به سد بوستان آمده اند، این مکان را برای مردم و کشاورزان امنیتی و برای افراد خاص تفرجگاه عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، با بارش شدید باران در شهرستان کلاله و به تبع خسارت و مسدود کردن برخی از راه های مواصلاتی شهرستان، باعث مسدود شدن راه ارتباطی روستای صوفی شیخ داز و چندین روستای دیگر به شهر کلاله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سد بوستان که یکی از راه های کمکی برای روستاییان و کشاورزان این منطقه محسوب می شد، از سوی مسئولین به ادعای امنیتی بود، بسته شده است و کشاورزان و مردم چندین روستا برای تردد مجبور هستند نزدیک به 40 کیلومتر را طی کنند.

شهروند خبرنگار با سوژه کردن ورد افراد خاص و با ادعای اینکه این افراد برای تفریح به سد بوستان آمده اند، این مکان را برای مردم و کشاورزان امنیتی و برای افراد خاص تفرجگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/

سدبوستان دانلود بسته بودن راه کلاله دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارش‌های اخیر در کشور و واردشدن خسارت به زمین‌های کشاورزی گفت: در روز‌های اخیر شاهد باد و طوفان و سیل‌های شدید در سراسر کشور بودیم که متاسفانه برخی مناطق آسیب‌های زیادی به آنها وارد شده است. 

او می‌گوید: استان خوزستان به ویژه شهرستان‌های شوش و کرخه در بارندگی و سیل اخیر در بخش کشاورزی و دامداری خسارت جدی وارد شده و تمامی دارایی کشاورزان نابود شده است.

به گفته این مقام مسئول علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده است.

کعب عمیر گفت: انتظار می‌رود وزارت جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه بخش زیادی از مزارع در معرض سیل و بارندگی آسیب‌های جدی دیدند که انتظار می‌رود دولت با نگاهی ویژه این خسارات را در حمایت از کشاورزان جبران کند.

وی گفت: از دولت، سازمان مدیریت بحران کشور و وزارت جهاد کشاورزی انتظار م رود با توجه به اینکه امکان جبران خسارات وارده از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی قطعاً وجود ندارد نسبت به بررسی، برآورد و کمک به کشاورزان خسارت دیده که خساراتشان مشمول حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیست اقدام عاجل کنند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، کشاورزان خسارت دیده بار دیگر با امید به سنگر تولید برگردند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیر خسارات کشاورزان استان خوزستان و شهرستان‌های شوش و کرخه بعد از بارندگی اخیر از سوی مسئولان ملی و دستگاه‌های متولی هستم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند