Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -وزارت کشور گرجستان اعلام کرد که در سه ماه نخست سال جاری میلادی از ورود سه هزار ایرانی به خاک این کشور جلوگیری شده است.

وزارت کشور گرجستان اعلام کرد که با ورود شش هزار و ۴۰۰ نفر خارجی به خاک این کشور در سه ماهه نخست سال  ۲۰۱۹ مخالفت شده است که نیمی از آنها اتباع ایران بودند.

بنابر گزارش  رادیو فردا، گزارش این وزارتخانه حاکی از این است که در فاصله ژانویه تا آوریل سال جاری، از ورود  سه هزار ایرانی به گرجستان جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقص مدرک و ناتوانی در اثبات هدف واقعی سفر به گرجستان از دلایلی است که برای رد درخواست ورود این افراد اعلام شده است.

همچنین آخرین آمارها نشان می‌دهد که در فاصله سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ، دو هزار و ۸۹۵ ایرانی توانسته‌اند در گرجستان اجازه کار و اقامت بگیرند.

پس از  ترکیه، چین و هند، اتباع ایرانی در رده چهارم در زمینه کسب اجازه کار در گرجستان قرار دارند.

مرکز آمار گرجستان اعلام کرده است که بیش از ۲۹۰ هزار تبعه ایرانی سال گذشته در قالب گردشگر به گرجستان سفر کرده‌اند که چهار درصد از گردشگران خارجی گرجستان را شامل می‌شود.

گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان برای سفر به این کشور نیازی به اخذ روادید (ویزا) ندارند و می‌توانند بدون داشتن ویزا به مدت 45 روز در این کشور اقامت داشته باشند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

زادشکوریان گفت: تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه مراغه و گرجستان در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

زادشکوریان افزود: در این تفاهم نامه اساتید دو دانشگاه از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های همدیگر و امکانات دو دانشگاه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و علمی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: استادان و دانشجویان این ۲ دانشگاه می‌توانند از امکانات تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق بر اساس مقرارت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و همکاری در زمینه توسعه اهداف آموزشی بهرمند شوند.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است