Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:46:24 GMT

بیش از ۷۰ تن سیمان قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۳۹۴

بیش از ۷۰ تن سیمان قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی چابهار از توقیف۳ دستگاه کامیون کشنده با ۷۱ تن سیمان قاچاق خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حیدرعلی کیخا اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی "شهید یدالهی" چابهار هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر چابهار به جکیگوربه 2 دستگاه کامیون کشنده "اسکانیا" و یک دستگاه "ولوو" مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌یک میلیون و 245 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد10 تن ماهی قاچاق توسط ماموران انتظامی در چابهار کشف شدزاهدان| باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ادامه داد: ماموران پلیس پس از متوقف کردن خودروها و در بازرسی از آنها، 71 تن سیمان قاچاق فاقد مجوز حمل کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی این سیمان‌ها را 170 میلیون ریال برآورد کردند و رانندگان متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی