Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی شاخص طی در استان طی سال ۹۷، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب، آزمون حفظ و مفاهیم قرآن و جشنواره های بومی و محلی مهم ترین این برنامه ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جواد کارگران امروز(۳ اردیبهشت) در دیدار جمعی از هنرمندان انقلابی استان با نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر امام جمعه شهرکرد  برگزار شد، هفته هنر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه مبارک شعبان را تبریک گفت و اظهار کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی و هنرمندان برنامه های قابل توجهی را طی سال گذشته در استان اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی شاخص طی در استان طی سال 97، افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب، جشنواره های فیلم و تئاتر فجر، آزمون حفظ و مفاهیم قرآن و جشنواره های بومی و محلی مهم ترین این برنامه ها است.

 

وی با بیان اینکه جشنواره های متعدد فرهنگی متناسب با آیین ها و ویژگی های مردم استان طی سال گذشته در شهرستان های مختلف استان برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری جشنواره شاهنامه خوانی در لردگان، آواها و نواهای محلی در کوهرنگ، شعر بختیاری در اردل و جشنواره عکس کیار از شاخص ترین این جشنواره هاست.

 

کارگران برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور 400 ناشر کشوری را از شاخص ترین برنامه های سال 97 خواند و اضافه کرد: فروش بیش از 17 میلیارد ریالی کتاب در این نمایشگاه رکورد تازه ای در فروش کتاب برای چهارمحال و بختیاری ثبت کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هم اکنون 107 نشریه در استان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: 36 نشریه جدید طی سال گذشته به این جمع اضافه شدند.

 

وی از اهدای سه میلیارد ریالی کتاب به هنرمندان و مراکز فرهنگی استان در سال 97 خبر داد و ادامه داد: در تعزیه خوانی، شعر، چاپ کتاب و دیگر عرصه های فرهنگی شاهد رشد هنرمندان استان هستیم.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران کانون مساجد روز ارتش سپاه کانون های مساجد جمکران ویژه برنامه فرهنگی برنامه فرهنگي اجرای برنامه فرهنگی و هنری برنامه فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری برنامه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنائی)، اول۲ (استثنائی)، اول۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی از ۲۷ فروردین

لازم به ذکر است: مدارس با اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند.

در صورت موفقیت نشدن دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند