Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:حضور کمیته امداد در صحنه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم و همچنین حضور قتاح در رأس این نهاد، باعث افزایش محبوبیت و مقبولیت کمیته امداد شده است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار شورای مدیران  کمیته امداد استان با وی اظهار داشت‌: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از نهادهای انقلابی است که از زمان تأسیس تاکنون منشاء اثرات خیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیت خالصانه کارکنان امداد در دست گیری از فقرا، نیازمندان واقعی جامعه را توانمند کرده و خدمت در این نهاد مقدس و انقلابی بهترین عبادت است که اجر دنیوی و اخروی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از حضور کمیته امداد در کنار سیل‌زدگان کشور تصریح کرد: حضور کمیته امداد در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم و همچنین حضور قتاح در رأس این نهاد، باعث افزایش محبوبیت و مقبولیت کمیته امداد شده است.

آل‌هاشم ادامه داد: امداد‌رسانی امدادگران در سیل اخیر یکی از مصادیق بارز حضور ارزشمند امداد در کنار مردم بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان گفت: تعامل و همدلی کمیته امداد با مؤسسات خیریه در دستگیری از نیازمندان واقعی بخش دیگری از خدمات ارزشمند و قابل تقدیر این نهاد انقلابی است.

محمد کلامی نیز در این دیدار اظهار داشت: کمیته امداد با بازنگری در شیوه‌ها، سعی در کنترل تنبلی اجتماعی و جلوگیری از تکدی گری کرده است و با تقویت روحیه انقلابی و ایجاد تحولات متناسب با نیازهای اجتماعی، در مسیر پاسخگویی به نیازهای مردم حرکت می‌کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برگزاری پرشکوه جشن‌های رمضان، عاطفه‌ها و نیکوکاری در سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته علاوه بر اجرای این برنامه‌ها، علی رغم نوسانات اقتصادی 841 مسکن برای مددجویان احداث یا خریداری شد.

کلامی با تاکید بر افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد بیان داشت: این افزایش اعتماد، خود را در رشد کمک‌های مردمی در سال قبل نشان داده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به توطئه استکبار جهانی در خصوص جدا کردن محرومین از انقلاب خاطر نشان کرد: در مسیر مبارزه با فقر و حفظ ارتباط محرومین با انقلاب، لحظه‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی بر رویکرد جهادی و علمی کمیته امداد در خدمت رسانی تاکید کرده و گفت: در سیل اخیر نیز در راستای کمک به آسیب دیگان ارسال کالاهای اساسی و نو را در دستور کار قرار دادیم و 400 میلیون تومان کمک نقدی و 3 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان جمع آوری و ارسال شد.

کلامی در پایان بر اهمیت جشن رمضان و برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان پرداخته و گفت: نیازمند رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و جامعه مذهبی و روحانیون در پیشبرد این برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم