Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:56:36 GMT

گواردیولا و حمایت ویژه از سرمربی تحت فشار یونایتد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۴۵۷

گواردیولا و حمایت ویژه از سرمربی تحت فشار یونایتد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی پشی از دیدار با منچستریونایتد حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی برای فتح دوباره لیگ برتر فردا شب آزمونی دشوار در استادیوم اولدترافورد خواهد داشت و لغزش در این دیدار، تعارف کردن قهرمانی لیگ به لیورپول خواهد بود. علیرغم شکست سنگین یونایتد برابر اورتون، گواردیولا معتقد است فردا شب آنها بهترین یونایتد را در میدان خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار با یونایتد: "چهار بازی باقی مانده و ما باید برای دفاع از عنوان قهرمانی در هر چهار بازی را پیروز شویم. رسیدن به این هدف دشوار اما شیرین است و ما دقیقا می دانیم که چه باید بکنیم و قصد داریم یک بازی بزرگ ارائه دهیم. انتظار من است است که فردا مقابل بهترین یونایتد قرار گیریم. باید نقاط قوت و ضعف آنها را شناخته و سعی کنیم در این بازی پیروز شویم."

 

انتقادات اخیر از اوله گونار سولسشر: "من به سولسشر احساس نزدیکی داشته و موقعیت او را کاملا درک می کنم. ما تنها هستیم و این مورد برای همه سرمربیان سراسر جهان اتفاق می افتد. این واقعیت است، ما باید آن را بپذیریم و در غیراینصورت بهتر است در خانه بمانیم. من کاملا سولسشر را درک کرده و از او حمایت می کنم."

 

 

غیبت کوین دی بروین: "دی بروین دچار مشکل عضلانی شده است. ما شرایط کوین را روز به روز بررسی می کنیم اما او برای بازی فردا در ترکیب قرار نخواهد گرفت.

 

مصدومیت های متوالی، دی بروین را آزار داده است. شرایط مسابقات در انگلیس به گونه ای است که شما وقت لازم برای آماده سازی ندارید و بهترین راه کسب آمادگی در تمرینات پیش فصل است. ما باید به جزئیات کوچکی توجه کرده و ببینیم آیا کوین می تواند یک یا دو بازی دیگر را قبل از پایان فصل انجام دهد یا خیر. دی بروین خانواده ای دوست داشتنی داشته و زندگی او سازمان یافته است. ما قصد داریم با او و کادر پزشکی صحبت کنیم تا نسبت به آمادگی او اطمنینان یابیم.:

 

منچستر؛ آبی یا قرمز؟ "مسئله اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است. پرداختن به این موضوع خوب است اما مهمترین مسئله نیست. درست است که ما در سه سال گذشته بهتر از آنها بوده ایم اما هدف فتح عناوین است نه شکست دادن یونایتد."

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود