Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:18:53 GMT

امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۸۶۱

امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا هاشمی» امروز(سه شنبه 3 اردیبهشت) در نشست ستاد مرکزی امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، تأکید کرد که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی است که هر کدام از ما وظایف مشخصی در این زمینه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از دنبال شدن ترویج حجاب و عفاف از سوی 2 هزار کارمند زن در استان خبر داد و افزود: مردم در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر باید به‌ عنوان اولویت نخست مورد توجه قرار گیرند. در این راستا شوراهای امر به‌ معروف در ادارات تشکیل‌شده و ترویج این فرهنگ در حال دنبال شدن است.


وی آمادگی استانداری برای تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر را مطلوب خواند و تأکید کرد که در حوزه عملکرد مرتبط با این فریضه باید آسیب شناسی صورت گرفته و نقاط ضعف مشخص شوند.


معاون اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم همچنین اعلام کرد که دوره های آموزشی مختلف ویژه دانش آموزان برگزار خواهد شد.


وی در پایان گفت: اگر هر دستگاهی به شناسایی منکرات جامعه مخاطب خود و رفع آن‌ها اقدام کند شاهد تحول جدی در سطح استان خواهیم بود.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان مسجد مقدس جمکران جشن نیمه شعبان کانون مساجد روز ارتش اخبار اردبیل آذربایجان غربی استانداری قم امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»

به تازگی فیلم سینمایی پرویزخان به اکران آنلاین درآمده است. این فیلم به برهه‌ای از زندگی پرویز دهداری، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال می‌پردازد. دختر پرویز دهداری نظرات خود را پیرامون این فیلم بیان کرد و دلیل گلایه برخی ورزشکاران را گفت. 

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم