Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@21:47:42 GMT

آخرین وضعیت کنترل ملخ‌های صحرایی در هرمزگان +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۲۸۸

آخرین وضعیت کنترل ملخ‌های صحرایی در هرمزگان +فیلم

آخرین وضعیت کنترل ملخ‌های صحرایی در هرمزگان +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: ملخ هرمزگان فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت گرامی‌داشت روز معلم در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: معلم در حقیقت یک معمار است؛ معماری که آینده فرد و کشور خود را می‌سازد.

وی با بیان اینکه معلم پیشتاز است، ادامه داد: معلم کسی است که خدا بر معلم خیر و نیکی‌ها درود می‌فرستد، زیرا معلم چراغ و نور به جهل و نادانی می‌افکند. معلم خوب کسی است که بداند چه گوهر و ظرفیتی در دستان خود دارد و آن استعداد را شکوفا کند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

معلم گوهر را در مسیر سعادت پرورش می‌دهد

صحرایی با اشاره به اینکه معلم باید گوهرشناس باشد، ابراز کرد: معلم باید استعداد گوهر در دستان خود را شناسایی کند و گوهر را در مسیر استعداد خود پرورش دهد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه در برابر معلمان مسئول هستند، اضافه کرد: تمام آحاد یک جامعه به معلم بدهکارند. اگر می‌خواهیم دانش‌آموزان ما به معلم خود احترام بگذارند، اول اولیا و دیگر اعضای جامعه باید به معلمان احترام بگذارند. معلم میان‌دار نظام تعلیم و تربیت، آینده‌ساز و معمار هویت کشور است.

وی افزود: هر کسی که دانش‌آموزان و کشور خود را دوست داشته باشد و خواهان سربلندی و عزت کشور خود باشد، باید به معلم احترام بگذارد. جهل اساس هر شری است و معلم تاریکی و جهل را از بین می‌برد؛ بنابراین معتقدم معلمان گوهرتراش هستند. گوهر وجود انسان را تحویل می‌گیرند و به سمت سعادتش سوق می‌دهند.

معلم کلاس اول در شناسایی آینده کشور تاثیرگذار است

صحرایی ادامه داد: رفتن مدرسه نوعی آزادی از ندانستن به سمت دانستن برای ما به‌ویژه در مناطقی که دانش‌آموزان دو زبانه هستند، محسوب می‌شد. ما در مدرسه وارد دنیای دیگری شدیم. معلم کلاس اول خوب به یاد دارم که بسیار در شناسایی آینده کشور تاثیرگذار بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما در زمان تحصیل در خطر موشک‌ها و بمب‌ها بعثی بودیم، اضافه کرد: معلم کسی است آینده هر کشور به دست او ساخته می‌شود و من بهترین معلم را در زمان آموزش خود شهیدئ حسن باقری می‌دانم.

وی با بیان اینکه معلم کلیدی‌ترین عنصر نظام آموزشی است، ابراز کرد: هیچ تحولی در هیچ نظام آموزشی و ساحتی بدون وجود معلمان رخ نمی‌دهد؛ بنابراین نقطه کانونی نظام تعلیم و تربیت معلم است.

معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است

صحرایی با بیان اینکه مسئله و راهکار حل مسئله در دستان معلم است، اظهار کرد: اصلی‌ترین هدفم این است که مقام و منزلت معلم را به جامعه نشان دهم و برای ارتقای آن بکوشم. هر خوبی برای آینده کشور می‌خواهید، باید آن را در معلمان آن کشور جسجو کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش و پرورش آیینه است؛ آیینه‌ای است که آینده را نشان می‌دهد و هر کسی می‌خواهد آینده کشور را ببیند، تنها کافی است که به مدرسه برود و این موضوع نه پول می‌خواهد، نه نیازی به تحقیق و پژوهش دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در مدرسه پدران، مادران و مهندسان آینده در کشور هستند، خاطرنشان کرد: آن کسی که افسر ارشد تحول است، معلم نامیده می‌شود. معلم میان‌دار، علم‌دار نظام تعلیم و تربیت است و با هیچ کسی نمی‌توان آن را مقایسه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحرایی: معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد
  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • صحرایی: روزانه ۸ مدرسه در کشور ساخته می‌شود