Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:43:57 GMT

880 کیلوگرم تریاک در غرب هرمزگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۱۱۱

880 کیلوگرم تریاک در غرب هرمزگان کشف شد

به گزارش ایرنا، سردار عزیزالله ملکی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یکی از این عملیات ها، پلیس هرمزگان موفق به شناسایی یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه شد که با متلاشی سازی این باند 600 کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این عملیات سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف و دو نفر از اعضای باند نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار ملکی تصریح کرد: همچنین طی عملیاتی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی پارسیان حین گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان به یکدستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.
وی ادامه داد: راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و با رهاکردن خودرو و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.
سردار ملکی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور 280 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد و متهمان شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی هرمزگان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان گفت: با توجه به حضور و اشراف پلیس در هرمزگان در حوزه خشکی و دریا و افزایش ضریب هوشیاری پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری و شهرستان پارسیان در 400 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پژو پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر قانون کشف و ضبط 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم