Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:54:05 GMT

برای اشتغالزایی باید از ظرفیت خیرین بهره برد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۱۲۳

برای اشتغالزایی باید از ظرفیت خیرین بهره برد

افشین رحیمی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید فنی و حرفه ‌ای شهرستان خلیل‌آباد افزود: حاضریم با خیرین صحبت کنیم تا مبلغی از کمکهای خود را به فنی و حرفه ای شهرستانها اختصاص دهند و در صورت نارضایتی از عملکرد ما حمایت خود را ادامه ندهند.
وی ادامه داد: بدون شک امروز ارزش ایجاد شغل برای یک نفر کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست و کاری خیر محسوب می‌شود و ما وظیفه داریم نیروهای متخصص و جوابگوی نیاز جامعه تربیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان خلیل ‎‌آباد تا کنون به عنوان زیر مجموعه مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کاشمر فعالیت داشت اما از این به بعد به شکل مستقل عمل می کند.
رحیمی افزود: در شهرستان خلیل آباد هشت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فعال است و برای گسترش این مراکز در شهرستانها هیچ محدودیتی نداریم.
فرماندار خلیل‌آباد نیز در این مراسم گفت: هرچند تاکنون فنی و حرفه‌ای این شهرستان به صورت نمایندگی اداره می‌شد اما عملکرد بسیار مثبتی داشته است و با پیگیریهای صورت گرفته امروز شاهد استقلال فنی و حرفه‌ای این شهرستان هستیم.
مجتبی شاکری افزود: مرکز فنی و حرفه‌ای در حوزه اشتغالزایی نقش بسیار حائز اهمیتی دارد چنانکه طی سه سال اخیر کارگاههای آموزشی بسیار خوبی در این شهرستان برگزار شده است.
وی ادامه داد: متاسفانه با سیل عظیم دانش آموختگان بیکار بی ‌مهارت مواجه هستیم که حتی وقتی برای دریافت تسهیلات به فرمانداری مراجعه می‌کنند نمی‌دانند در چه بخشی باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
فرماندار خلیل‌آباد در همین خصوص گفت: با توجه به اینکه هم اکنون در این شهرستان 800 استخر کشاورزی وجود دارد که فقط 300 استخر در بخش پرورش ماهی فعالند و نیز با توجه به فعالیت مشاغل خرد در خانه‌ها باید مربیان بیشتری در مرکز فنی و حرفه‌ای حضور داشته باشند.
شاکری افزود: تاکنون مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی 62 نفر را مهارت داده‌ که بیشتر از ابلاغ تکلیفی بوده است.
وی تامین خودرو، نیرو و اعتبارات ویژه را از نیازهای جدی فنی و حرفه‌ای این شهرستان دانست.
رئیس پیشین فنی و حرفه‌ای شهرستان خلیل‌آباد نیز گفت: مجموعه فنی و حرفه‌ای این شهرستان در حوزه مرکز ثابت سه کارگاه آموزشی دارد که در حوزه خواهران فعالند و به زودی شاهد فعال شدن کارگاه صنایع تبدیلی با مشارکت بخش خصوصی خواهیم بود.
ابوالفضل خبازی افزود: پارسال حدود 243 نفر از آموزشهای مرکز ثابت استفاده کردند همچنین با توجه به درخواستهای صورت گرفته در حوزه توانمندسازی روستائیان 181 نفر نیز از آموزشهای مهارتی در حوزه توانمندسازی روستائیان استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: پارسال افزون بر 137 نفر هم در قالب هفت آموزشگاه آزاد در سطح شهرستان خلیل آباد از آموزشهای خدماتی بهره‌مند شدند.
دراین جلسه با قدردانی از زحمات ابوالفضل خبازی که هم اکنون رئیس مرکز کاشمر است مهدی عربی به عنوان رئیس مرکز فنی وحرفه ای شهرستان خلیل‌آباد معرفی شد.
خلیل آباد در فاصله242 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.
1922/7497
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان رضوی خودرو فنی و حرفه ای کشاورزی مراسم تودیع و معارفه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین