Web Analytics Made Easy - Statcounter

با لغو سفر رئیس جمهور به کردستان، بنرهای تبلیغاتی این سفر از سطح شهر جمع آوری شد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رئیس جمهور در راستای ادامه سفرهای استانی، این هفته قصد سفر به استان‌های غربی کشور همچون کردستان و کرمانشاه را داشت که برودت هوا و ناپایداری وضعیت جوی این سفر را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که از چند روز قبل تدارک استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در این استان ها دیده شده بود و حامیان دولت تدبیر و امید برای حضور حسن روحانی و کابینه دوازدهم در سنندج از قبل برنامه‌ریزی کرده و حتی اقدام به تبلیغات محیطی همچون نصب بنر و پوستر در سطح شهر کرده بودند که با لغو این سفر، این تبلیغات که برای آن هزینه زیادی نیز شده بود از سطح شهر جمع‌آوری شد.

استاندار کردستان روز یکم اردیبهشت ماه از ‌سفر رئیس‌جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت ‌به این استان خبر داد و از مردم برای استقبال از روحانی دعوت به عمل آورد.

بهمن مرادنیا‌ هدف از سفر رئیس‌ جمهور ‌به استان را شتاب‌بخشی بر روند همه‌جانبه توسعه‌ کردستان عنوان کرد و افزود: در این سفر پروژه‌های متعددی در زمینه اقتصادی، زیربنایی آماده افتتاح و بعضاً عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

واکنش عضو مجمع نمایندگان به سفر رئیس‌جمهور به کردستان؛ "صفردرصد" از مصوبات سفر قبلی روحانی اجرایی شده است

دلیل لغو سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان اعلام شداختصاصی| سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان لغو شددلیل لغو سفر روحانی به کردستان چه بود؟

در همین حال؛ به  گفته نماینده مردم مریوان در مجلس، حامیان دولت دوازدهم ‌‌برای ‌حضور مردم در سخنرانی روز چهارشنبه رئیس جمهور ‌در سنندج به تبلیغات پرداختند اما به علت ‌وضعیت نامناسب جوی‌ این سفر لغو شد.

منصور مرادی همچنین با ابراز گلایه از وعده های محقق نشده دولت گفت: مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور به کردستان اجرایی نشده است.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گ ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 747617

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • (ویدیو) استقبال رئیس‌جمهور سریلانکا از رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • فیلم/ استقبال رسمی از رئیس جمهور ایران در سریلانکا
  • فیلم| مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی