Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@02:36:43 GMT

ذوب آهن مثل آب خوردن الوصل را برد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۳۸۳

ساعت 24- هرچند تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد برابر الوصل به پیروزی برسد اما با پیروزی النصر برابر الزورا صعود سبزپوشان ایران به بازی بعدی این تیم موکول شد.

 تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران موفق شد در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر ‏‬از سد الوصل امارات عبور کند. ذوب‌آهن با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و بدون شکست در صدر گروه A قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه الزورا عراق و النصر عربستان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی دو بر یک النصر به پایان رسید. یحیی الشهری و نواف الفرشان برای النصر و علاعباس عبدالنبی برای الزورا گلزنی کردند. بعد از ذوب‌آهن النصر با ۶ و الزورا با ۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. الوصل نیز ۳ امتیازی است. با پیروزی النصر برابر الزورا صعود ذوب‌آهن به مرحله حذفی به تعویق هرچند به نظر نمی‌رسد این تیم کار سختی برای صعود داشته باشند.

نیمه نخست

ذوب‌آهن در همان ابتدای بازی و در دقیقه ۲ با یک حرکت ترکیبی از سمت راست خود وارد محوطه جریمه حریف شد تا علیرضا چراغعلی دروازه الوصل را باز کند. ۱۳ دقیقه بعد این ارسلان مطهری بود که سانتر حمید ملکی را در دقیقه ۱۵ و با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا سبزپوشان دو بر صفر جلو بیفتند.

بازی منسجم ذوب‌آهنی‌ها باعث شد تا حریف نتواند خطری روی دروازه‌شان ایجاد کند. در عین حال شاگردان منصوریان دو موقعیت خطرناک دیگر توسط فخرالدینی و اوساگونا به دست آوردند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم

در این نیمه بر خلاف نیمه اول، بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و بازیکنان ذوب‌آهن سعی می‌کردند تا بازی را کنترل کنند و آرام آرام به سمت دروازه حریف بروند. اوساگونا در این نیمه هم فرصت گلزنی داشت اما ضربه سر او با دفع دروازه‌بان الوصل به کرنر رفت. همانند نیمه اول در این نیمه هم نماینده امارات توانایی نزدیک شدن به دروازه ذوب‌آهن را نداشت و به طور کلی ذوب‌آهن شب کم خطری را پشت سر گذاشت. سبزپوشان در دقایق پایانی نیمه دوم چند موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند.

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نجات مهدی، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی (مهران درخشان‌مهر دقیقه ۸۰)، اوساگونا و محمدرضا حسینی.

ترکیب الوصل: حمید عبداله، فارس خلیل (البلوشی دقیقه ۲۴)، وحید اسماعیل، عبداله جاسم، سالم العزیزی، هذاع سالم، علی سالمین، رونالدو مندز، کایو، علی صالح و حسن طاهر (عبدالله کاظم دقیقه ۸۲).

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو