Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@14:29:13 GMT

ستاره های استقلال می روند تا مروارید سیاه بماند! + عکس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۶۶۷

ستاره های استقلال می روند تا مروارید سیاه بماند! + عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برخی از مسئولان آبی های تهرانی برای تامین پول مروارید سیاه استقلال پیشنهادی عجیب به مدیرعامل این باشگاه ارائه داده اند. 

 

دائمی شدن قرارداد پاتوسی با استقلال بهترین خبر نقل‌وانتقلاتی بود که امیرحسین فتحی پیش از شروع پنجره تابستانی به هواداران داد.


گویا مدیران آبی، برای تامین مبلغ رضایت نامه پاتوسی، روی حق رشد و پول رضایت‌نامه مجید حسینی حساب باز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تنها دغدغه مالی آبی‌پوشان به همین موضوع ختم نمی‌شود چرا که مدیران آبی برای حفظ امید نورافکن هم باید چند هزار دلاری خرج کنند. در کنار این دو موضوع مهم فتحی و دستیارانش نیم‌نگاهی هم باید به خرید بازیکنان جدید داشته باشند.

 

 


بعضی از مدیران استقلال برای این که تیمشان در فصل تابستان دچار کمبود منابع مالی از جمله ارزهایی مثل دلار نشوند به فتحی پیشنهاد داده‌اند که قید دستیاران خارجی شفر را بزند.

البته این موضوع را نباید فراموش کرد که شفر سرسختانه در قبال چنین تصمیمی مقاوت خواهد کرد؛ چرا که اولویت اول برای مربیان خارجی کار کردن با کادرفنی مورد اطمینان خودشان هست و به همین منظور مدیران استقلال کار سختی برای متقاعد کردن سرمربی تیمشان پیش‌رو دارند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی پاتوسی ورزشی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!