Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:54:44 GMT

ناظر AFC مصاحبه گلر استقلال را خراب کرد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۹۶۳

ناظر AFC مصاحبه گلر استقلال را خراب کرد

شکست برابر الهلال سبب شد تا بازیکنان استقلال تمایل زیادی برای قرار گرفتن مقابل رسانه ها نداشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار استقلال تهران برابر الهلال با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده عربستان خاتمه یافت تا آبی پوشان تهرانی حالا با توجه به اینکه 4 امتیازی در رتبه سوم جدول قرار دارند، کار سختی در دو بازی پیش رو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میکسدزون ورزشگاه محمدبن زائد در پایان مسابقه، تحت تاثیر اتفاقات بازی بود و به همین دلیل از جمع آبی پوشان فقط پژمان منتظری و سیدحسین حسینی حاضر به گفتگو با رسانه شده اند؛ که البته مصاحبه حسین حسینی به دلیل اینکه خبرنگاران در حال تصویربرداری با موبایل هایشان بودند و طبق قوانین AFC انجام این کار خلاف مقررات است، در شرایطی که گلر استقلال خودش را آماده مصاحبه کرده بود، این اجازه توسط مسئولان AFC به او داده نشد و مصاحبه اش نیمه کاره باقی ماند.

 

همچنین خبرنگاران تلاش داشتند بعد از این اتفاقات با جووینکو، ادواردو و عبدالله معیوف سه ستاره تیم عربستانی در مورد بازی صحبت کنند که آنها با خوشرویی درخواست رسانه ها را رد کردند و بدون انجام مصاحبه از میکسدزون خبری عبور کردند.

الهلال عربستان بازی الهلال عربستان و استقلال ایران عربستان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان بازی الهلال عربستان و استقلال ایران عربستان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!