Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمی کرگر نظر متفاوتی در مورد دربی منچستر دارد.

طرفداری- اسطوره لیورپول معتقد است منچستریونایتد مانند یک حیوان زخمی است و این موضوع برای سیتیزن ها ترسناک خواهد بود.

به گزارش Mirror، مفسر تلویزیون SkySports می گوید، دربی منچستر برای منچسترسیتی سخت تر خواهد بود چون منچستریونایتد شکست سنگینی مقابل اورتون تحمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ با نتیجه 4-0 مقابل اورتون شکست خوردند، نمایشی که همکار کرگر، گری نویل آن را خفت بار خواند. به نظر مدافع سابق لیورپول، منچستریونایتد بعد از آن نمایش تاسف بار مقابل اورتون انگیزه بسیار زیادی مقابل منچسترسیتی خواهد داشت. جیمی کرگر گفت:

اگر یونایتد در بازی مقابل اورتون با همان نتیجه پیروز شده بود حالا اوضاع کمی فرق داشت. فکر می کنم گواردیولا هم خواستار این نتیجه نبوده باشد. ممکن است برای شما هم عجیب باشد اما گواردیولا هم نگران واکنش بازیکنان و هواداران شیاطین سرخ بعد از آن باخت سنگین است. مردم می خواهند منچسترسیتی قهرمان شود، اما به عنوان هوادار یونایتد کسی نمی خواهد دوباره شاهد باختی پر گل آن هم در بازی دربی باشد.

اما این به آن معنا نیست که کرگر شانس زیادی برای شیاطین سرخ مقابل سیتیزن ها قائل باشد. او اضافه کرد:

مطمئن نیستم که منچستریونایتد بتواند بازی را ببرد. همه مشابه این موقعیت را گذرانده ایم. فصلی بد که همه تصمیمات و اعتبار شما زیر سوال می رود. آنها در این فصل پنچ یا شش بازی بد همانند بازی مقابل اورتون داشته اند و به نظرم بعد از خداحافظی سر الکس فرگوسن این بدترین فصل آنها است. دخیا در شبکه های اجتماعی معذرت خواهی می کند، سولسشر مقابل هواداران می رود و عذرخواهی می کند، جو تمرینات هم بسیار سنگین است. رقابت لیورپول و منچسترسیتی را فراموش کنید چون همه در مورد دربی صحبت می کنند. الان چشم همه دنیا به منچستریونایتد است. به نظرم گاهی این غرور خود شماست که باعث اتفاقات بد می شود.

گری نویل بعد از شکست فاجعه بار باشگاه سابقش گفت:

حشراتی در داخل باشگاه هستند که می خواهند شالوده آن را تخریب کنند و باید با آن ها با قاطعیت برخورد کرد. واقعا حضور بعضی از بازیکنان در منچستریونایتد مایه خجالت است. من الان کاملا خشمگین هستم. من بازیکنان لیورپول و منچسترسیتی را می بینم که هر هفته نهایت تلاش خود را برای تیمشان می کنند اما عده ای در منچستر یونایتد فقط در زمین قدم می زنند و کوچک ترین کاری برای تیم انجام نمی دهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس

شکست تحقیرآمیز یونایتد واکنش‌های تمسخر مجری سرشناس BBC را به همراه داشت.

طرفداری | پیرس مورگان بار دیگر به تن هاخ و منچستریونایتد طعنه زد.

منچستریونایتد پس از شکست مقابل چلسی، تاتنهام و آرسنال در لندن، این بار مقابل کریستال پالاس باخت سنگینی را تجربه کرد. شکست 4-0 در سلهرست پارک، شمار باخت‌های فصل دوم اریک تن هاخ را به عدد 13 رساند. عددی که در تاریخ منچستریونایتد بی‌سابقه بوده را و این باشگاه را به رتبه هشتم فرستاده‌است.

شکست سنگین منچستریونایتد، با واکنش‌های انتقادی پرشماری مواجه شده که بعضاً تمسخرآمیز بوده‌است. پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی که از طرفداران پرسروصدای آرسنال است و بارها و بارها به منچستریونایتد و اریک تن هاخ طعنه زده، با انتشار چند توییت در X به باخت پرگل یونایتد واکنش نشان داد.

پیرس مورگان که پس از مصاحبه آتشین با کریستیانو رونالدو پیرامون شرایط منچستریونایتد به شهرت زیادی در دنیای فوتبال رسید، در واکنش به صحبت‌های سال گذشته اریک تن هاخ که گفته بود جدایی رونالدو تأثیری روی کیفیت خواب او نگذاشته، نوشت:

ممکنه اریک امشب به آرام‌بخش نیاز داشته باشه! مصاحبه جنجالی فصل گذشته تن هاخ پیرامون جدایی رونالدو از منچستریونایتد:
« دلایل خودم را داشتم و از پیامدهای این تصمیم هم باخبر بودم. رفتن رونالدو می‌توانست اما نگران نبودم. حتی در طول همان شب‌ها خیلی هم خوب می‌خوابیدم
 

 پیرس مورگان در ادامه نیز به نیش و کنایه‌های خود ادامه داد و پس از گل چهارم کریستال پالاس نوشت:

وای خدای من! با این اوضاع تن هاخ قبل از روز یکشنبه اخراج می‌شه. ما به او احتیاج داریم! (اشاره به بازی منچستریونایتد و آرسنال).

این تیم، بدترین منچستریونایتدی است که تا بحال دیده‌ام! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کارخانه سرمربی‌سازی پپ گواردیولای بزرگ!
  • سر آلکس فرگوسن بدترین خریدش در منچستریونایتد را فاش کرد
  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد کاسمیرو: فوتبال را ترک کن، قبل از اینکه فوتبال تو را ترک کنه! / زیرنویس فراسی
  • تمجید جیمی کرگر و اشلی یانگ از رفتار تماشاگران منچستریونایتد در ورزشگاه پس از شکست این تیم مقابل کریستال پالاس (زیرنویس فارسی)
  • انتقاد جیمی کرگر از آنتونی: خفه شو و برو رختکن!
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس