Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به حضور چشمگیر مردم در عرصه‌های مختلف کشور اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۸ که مناطق مختلفی دچار سیل و خسارت شدند، مردم قدردان و خیّر نهاوند نیز پای کار آمدند و در کمک‌رسانی به این مناطق دریغ نکردند .

وی افزود: ارزش ریالی کمک‌های جمع‌آوری شده تاکنون یک میلیارد و 20 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی بوده که از این مقدار ۱۲۰ میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت اجناس غیر نقدی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب ۱۰ مرحله توسط ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مناطق سیل‌زده ارسال شده و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولین استان لرستان سه محموله از این مراحل به صورت مستقیم به این استان ارسال شدند.
وی اضافه کرد: طی چند روز گذشته نیز محموله بزرگی توسط مسجد شهید حیدری و مسجد مهدیه جمع‌آوری و توسط ۹ دستگاه خودروی سنگین ارسال شد .

مرادی ابراز داشت: در آینده طرح «هر مسجد یک خانه» اجرا خواهد شد و هر مسجد متولی ساخت یک واحد مسکونی برای سیل‌زدگان خسارت دیده خواهد شد.

وی ادامه داد: با شروع این طرح تلاش خواهیم کرد در جبران خسارات وارده به مردم و ساخت خانه‌های ویران شده بهترین عملکرد را داشته باشیم .

فرمانده سپاه نهاوند در پایان با تقدیر و تشکر از ائمه جمعه و جماعات ، مسئولین و مدیران شهرستان، هیئات امنای مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مردم نوع دوست نهاوند از حضور همه جانبه و تلاش آنها در جمع‌آوری این کمک‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مرادی نهاوند کمک های مردمی سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ سارانی فرمانده‌سپاه چابهار گفت:با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی‌به سیل زدگان جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ارسال کمک‌های امدادی سپاه به سیل زدگان همچنان با قوت‌ مثل روز‌های اول سیل ادامه دارد.
وی گفت: امروز با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران  ۷۰۰‌ کیسه آرد و‌ ۳۰ تانکر آب شرب بین در بین روستا‌ییان بخش مرکزی چابهار، بخش پلان و‌بخش پیرسهراب، که در سیل دچار خسارت شده اند توزیع شد و روز‌های آینده کمک‌های بیشتری به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!