Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:59:09 GMT

صدور آنی قبض مصرفی گاز در شهرهای کردستان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۱۸۸

صدور آنی قبض مصرفی گاز در شهرهای کردستان اجرا می شود

سنندج - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: تلاش می کنیم امسال طرح صدور آنی قبوض گاز مصرفی هنگام قرائت کنتور در شهرهای مختلف استان اجرایی شود.

احمد فعله گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح سال گذشته بطور کامل در شهرستان سنندج اجرا و قبض گاز مصرفی هنگام قرائت کنتور برای مشترکان چاپ و تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بدلیل نبود تجهیزات لازم، سال گذشته موفق به اجرای این طرح در دیگر شهرهای استان نشدیم، افزود: زمینه نرم افزاری و شرایط کار فراهم شده و تلاش ما این است امسال این طرح در دیگر مناطق استان نیز اجرایی شود.
مدیر عامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: دستگاهی برای پردازش اطلاعات مصرف گاز مشترکان و چاپ و صدور آنلاین قبوض طراحی و ساخته است.
فعله گری به برنامه ریزی برای واگذاری 22 خدمت شرکت گاز استان به دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده شامل تغییر نام، فرایند اشتراک پذیری، فرآیند جابجای علمک، درخواست نصب علمک، اعلام رقم کنتور، بازدید کنتور، تغییر نوع مصرف و جمع آوری علمک است که مشترکین و متقاضیان شرکت گاز کردستان در سراسر استان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر هشت مورد از خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان واگذار شده اما برای واگذاری تمام خدمات به این دفاتر نیاز به خرید تجهیزات و نرم افزارهای لازم است.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر یک هزار و 173 روستای کردستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و شرکت گاز استان 515 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی دارد.
ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری و روستایی این استان به ترتیب 99،9 و 87،5 درصد است و در مجموع حدود یک میلیون و 540 هزار نفر جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي صدور قبض آني شركت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد