Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@02:52:02 GMT

وزير امور اقتصادي و دارايي ايران وارد پکن شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۴۳۴

وزير امور اقتصادي و دارايي ايران وارد پکن شد

خبرگزاري آريا - پکن- ايرنا- `فرهاد دژپسند` وزير امور اقتصادي و دارايي ايران امروز (چهارشنبه) در راس يک هيات اقتصادي براي حضور در اجلاس بين المللي `کمربند - راه` وارد پکن شد.

به گزارش ايرنا دژپسند در بدو ورود به فرودگاه پکن مورد استقبال `محمد کشاورز زاده ` سفير جمهوري اسلامي ايران در چين قرار گرفت.
همچنين صبح امروز `قاضي سراج` رييس سازمان بازرس کل کشور نيز به منظور شرکت در بخش `راه ابريشم پاک` اين اجلاس بين المللي وارد پکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه نيز `حداد عادل` عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در راس هياتي بلند پايه به منظور تقويت مناسبات راهبردي و شرکت در دومين اجلاس بين المللي «يک کمربند يک راه» وارد چين شد.
دومين اجلاس بين المللي سران «کمربند راه» هفته جاري و با حضور بيش از پنج هزار مهمان خارجي از 137 کشور از جمله 37 تن از روساي جمهور و نخست وزيران اين کشورها و 150 وزير در پکن برگزار مي شود.
شي جين پينگ رييس جمهوري خلق چين سال 2013 ميلادي در جريان ديدار خود از قزاقستان و اندونزي، به ترتيب پيشنهاد ساخت `کمربند اقتصادي جاده ابريشم` و ساخت `راه ابريشم دريايي در قرن بيست و يکم` را مطرح کرد که اين طرح در نهايت با عنوان «يک کمربند - يک جاده» به جهان معرفي شد.
اين پروژه در ابتدا با سرمايه گذاري بيش از يک هزار ميليارد دلار توسط چين آغاز شد و تا کنون 124 کشور و 29 سازمان بين المللي موافقت نامه همکاري با چين در مورد اين طرح را امضا کرده اند.
دومين کنفرانس بين المللي `کمربند - راه` روزهاي 5 تا 7 ارديبهشت در پکن برگزار مي شود.
**آساق**1904**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.   این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رزمایش هوایی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در تقابل با کره شمالی کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

دیگر خبرها

  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود