Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:27:37 GMT

قطعه ۵ آزاد راه مراغه – هشترود امسال به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۶۸۵

قطعه ۵ آزاد راه مراغه – هشترود امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان صبح امروز چهارشنبه به همراه میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی، حنیفی مجری آزاد راه‌های شمال غرب کشور و شکری فرماندار شهرستان مراغه از آزادراه مراغه - هشترود بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید امینیان اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در فاز ۲ و ۳ پروژه صورت گرفته بگونه‌ای که فاز ۲ از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و ۷ کیلومتر از مجموع ۲۶ کیلومتر آن آسفالت‌ریزی شده است و فاز ۳ آزاد راه نیز از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دستوری که معاون وزیر راه دادند مقرر شد مؤسسه عاشورا پیمانکار پروژه ۳۲ کیلومتر از آزادراه را که حد فاصل کیلومتر ۱۳ تا کیلومتر ۴۵ در خروجی شهر نظرکهریزی است را تا آبان ماه مورد بهره برداری قرار دهد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به اینکه فاز ۵ آزادراه که محل تلاقی اتوبان مراغه - هشترود از شهر هشترود به اتوبان تبریز-زنجان است برای مردم هشترود بسیار حائز اهمیت بوده لذا مذاکرات خوبی با معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور تکمیل آن انجام دادیم و وی قول مساعدت همه جانبه بمنظور انجام حمایت‌های لازم جهت تملک باقی‌مانده اراضی کشاورزی و اتمام عملیات اجرایی قطعه پنج تا آخر سال جاری را دادند.

کد خبر 4598771

منبع: مهر

کلیدواژه: مراغه هشترود آزادراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد