Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@22:01:08 GMT

حسین و فاطمه؛ فراوانی نام نوزادان پسر و دختر در لرستان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۸۲۴

حسین و فاطمه؛ فراوانی نام نوزادان پسر و دختر در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، مصطفی امانی‌پور، مدیرکل ثبت احوال لرستان سه‌شنبه، سوم اردیبهشت در نشست تشریح عملکرد یک‌ساله ثبت احوال لرستان، اظهار کرد: سال گذشته 32 هزار و 372 واقعه ولادت در استان ثبت شده که 51.9 درصد آن‌ها پسر و بوده است.
وی با بیان این‌که از کل این ولادت‌ها 503 مورد دوقلو و 15 مورد سه‌قلوزایی بوده است، در خصوص فراوانی نام‌ها گفت: طی سال 97، حسین با 674، امیرعلی 416، امیرحسین 397 و علی با 380 مورد، پنج نام برتر پسر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ثبت احوال لرستان اضافه کرد: فاطمه با 739 مورد، آوا 466، زهرا 344، باران 315 و نیکا 304 مورد نام‌های برتر دختران بوده‌اند.
وی با یاداوری این‌که سال گذشته به‌طور متوسط هر شبانه‌روز 89 نوزاد در استان به دنیا آمده است، اضافه کرد:  در بحث امور ثبت‌احوال در لرستان شرایط خوبی داریم و خوشبختانه مشکل آن‌چنانی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم