Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@20:44:31 GMT

بازگشایی بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۲۵۳

بازگشایی بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز

با مساعد شدن شرایط جوی، بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، قشم و هرمز پس از تعطیلی سه ساعته در شب طوفانی گذشته، از ساعت ۶ صبح امروز باز شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان در این باره اظهار داشت: از نخستین ساعات صبحگاهی امروز (چهارسنبه؛ چهارم اردیبهشت) ترابری مسافران دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدحسینی ادامه داد: از ساعت ۲۰شب گذشته تا نزدیکی‌های نیمه شب (ساعت ۲۳) که پایان زمان کاری ناوگان دریایی در مرکز استان هرمزگان است، بنادر مسافری به علت وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا، به مدت کمتر از سه ساعت تعطیل شده بودند.

وی بیان کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در مرکز استان هرمزگان شامل ۴۰فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی بالغ بر چهارهزار صندلی دارد.

محمدحسینی افزود: این ناوگان دریایی روزانه از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ شب پذیرای مسافران و گردشگران دریایی برای برخورداری از تجربه "سفر ایمن دریایی" به جزایر قشم، هرمز و لارک است.

وی اظهار داشت: هموطنان برای اطلاع از شرایط لحظه‌ای وضعیت سفر‌های دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس با سامانه تلفن گویای ۳۱۱۱ (از طریق تلفن ثابت و همراه اول) و ۰۷۶۳۱۱۱ (ایرانسل و سایر اپراتورها) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازگشایی بنادر مسافری بندر شهید حقانی گردشگران دریایی سفر ایمن دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا و سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، در سطح حوزه شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با مشارکت و همکاری میدانی مأموران پلیس امنیت اقتصادی، مأموران پایگاه اطلاعاتی، یگان امداد، پاسگاه انتظامی خونسرخ، پاسگاه انتظامی گچین و عوامل کلانتری ۱۱ بندرعباس اجرا شد، ۲۰ محل دپوی سوخت قاچاق شناسایی، یک دستگاه کامیون حامل سوخت و ۱۸ خودروی شوتی توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی از سایر کشفیات به دست آمده در این طرح خبر داد و گفت: یک دستگاه خودرو لندکروز، انواع لوازم خانگی ،۲ هزار و ۳۵۲ عدد انواع نوشیدنی، ۱۰ دستگاه پمپ برقی، ۸ رأس دام قاچاق و مقداری مشروبات الکلی دست ساز و تجهیزات ماهواره کشف و یک کارگاه مشروبات الکلی نیز تخریب شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این رابطه ۱۶۵ مخزن نگهداری سوخت قاچاق تخریب و ۹۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۷ نفر از عاملان قاچاق سوخت و کالا و دستگیری ۳۶ نفر اتباع بیگانه و ۱۲۳ نفر معتاد در این طرح، ارزش مالی کالا و سوخت‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار جاویدان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاک سازی مناطق آلوده و جرم خیز در مناطق مختلف استان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاک سازی محل و شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام کنند.

کد خبر 6099688

دیگر خبرها

  • ◄ امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی ۱۵۴ همت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان