Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:46:31 GMT

بررسی و تایید ایمنی سالانه آسانسورها ضروری است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۶۵۹

بررسی و تایید ایمنی سالانه آسانسورها ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن رحمتی افزود: انجام بازرسی‌های آسانسور فقط توسط شرکتهای بازرسی کننده تائید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: در این خصوص یک شرکت بازرسی درزمینهٔ بازرسی عملکرد آسانسورهای نصب‌شده در سطح استان فعالیت می‌کند.

رحمتی با اشاره به اعتبار یک‌ساله گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور، گفت: آسانسور دستگاهی است که به‌صورت دینامیک در حال کار کردن است بنا بر این هرسال باید بازرسی و معاینه فنی شود و گواهینامه تائید ایمنی کیفیت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایمنی کاربران آسانسورها و ارتقای کیفیت آنها، کارفرمایان و متقاضیان نصب آسانسور در هنگام انعقاد قرارداد با شرکتهای نصاب آسانسور از دارا بودن پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور شرکت مذکور از سازمان صنعت، معدن و تجارت اطمینان حاصل کنند و در صورت نارضایتی از کیفیت، عملکرد و یا ایمنی آسانسورهای نصب‌شده پس از صدور تائید این اداره کل، مراتب را به‌صورت مکتوب به اداره کل استاندارد استان اعلام کنند.

کد خبر 4598741

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج استاندارد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم یک رستوران در شادگان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدغالب موسوی گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.   وی افزود: در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد.     موسوی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • الزامی شدن پرداخت حق تأهل به کارگران
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان