Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@22:39:08 GMT

پرسپولیس - سپاهان؛ الکلاسیکوی ایران فرا رسید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۲۶۲

روز جمعه شاهد یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم بود، دیداری میان دو رقیب سنتی و ابرقدرت فوتبال کشورمان که مشهور به ال کلاسیکوی ایران است، سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی.

پرسپولیس در حالی برابر سپاهان قرار خواهد گرفت که در دو دیدار اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به ترتیب برابر ذوب آهن و الاهلی عربستان ناکام بوده و مقابل سپاهان می کوشد که با همت بازیکنان و حمایت همه‌ی جانبه‌ی هواداران خود، ناکامی دو بازی گذشته را جبران کرده، با پیروزی ارزشمند برابر سپاهان، یکی دیگر از رقیبان خود بر سر راه قهرمانی را کنار بزند و در فاصله‌ی سه هفته مانده به پایان رقابت ها، قهرمانی خود را تا حدود زیادی مسجل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار پنجاه و هشت امتیازی شده و در صورت توقف یا باخت استقلال که نزدیک ترین تعقیب کننده‌ی آن ها می باشد، فاصله را با آن ها به هفت یا هشت امتیاز خواهد رساند و دست نیافتنی تر می شود، هرچند در اختیار نداشتن شجاع خلیل زاده در این دیدار حساس می تواند برای سرخپوشان پایتخت مشکل ساز باشد.

پرسپولیس در سه دیدار اخیرش در لیگ هفت امتیاز کسب نموده و در دیدارهای خانگی نیز عملکرد خوبی برابر رقیبان به نمایش گذاشته است.

سپاهان که با هدایت قلعه نویی بار دیگر در این فصل در قامت مدعی قهرمانی ظاهر شد، بی شک برای برد در آزادی پا به میدان می گذارد و تمام توان خود را به کار خواهد بست تا با کسب سه امتیاز حساس این دیدار فینال گونه اختلاف خود را با صدر به تنها دو امتیاز برساند و بیش از پیش به قهرمانی امیدوار گردد، آن ها اکنون با 50 امتیاز سومین تیم جدول رده بندی هستند.

طلایی پوشان اصفهانی هفته‌ی قبل با برد پرگل پنج بر دو برابر سایپا آمادگی و عزم جدی خود در راه قهرمانی را به رخ رقبا کشیدند و نشان دادند که روز جمعه پرسپولیس کار بسیار دشواری برابر آن ها دارد، به خصوص آن که شاگردان قلعه نویی برترین عملکرد هجومی لیگ را داشته و بهترین آقای گل لیگ را هم در میان خود دارند، کی روش استنلی با 14 گل.

سپاهان در سه دیدار اخیر چهار امتیاز کسب کرده و در دیدار با پرسپولیس ایران پوریان را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

این بازی علاوه بر این که جنگ دو مدعی قهرمانی می باشد، نبرد دو مهاجم این تیم، علیپور و کی روش بر سر عنوان آقای گلی و کفش طلای لیگ برتر نیز هست و همین امر می تواند به حساسیت و جذابیت این دیدار شش امتیازی بیافزاید.

ال کلاسیکوی فوتبال ایران روز جمعه، ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان ذوب آهن عربستان بازی رقابت استقلال پایتخت قلعه نویی جدول سایپا جنگ کفش فوتبال ایران ورزشگاه آزادی ایران پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران ورزشگاه آزادی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب