Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:06:24 GMT

دستگیری یک قاتل ساعتی بعد از وقوع قتل در اراک

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۵۰۹

دستگیری یک قاتل ساعتی بعد از وقوع قتل در اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر مختاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر گفت: در حدود ساعت ۲ بامداد روز سوم فروردین ماه گزارشی از درگیری بین چند جوان در یکی از محله‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور تیم‌های انتظامی در محل مشخص شد که چند جوان به علت برخی اختلافات با یک دیگر درگیر شده اند که در این درگیری یکی از این افراد که مردی حدوداً ۳۷ ساله بود به شدت مجروح شده و بلافاصله توسط تیم اورژانس به بیمارستان انتقال داده می‌شود و به علت شدت جراحات در مرکز درمانی فوت می‌شود.

این مقام انتظامی اضافه کرد: از زمان اعلام موضوع به پلیس بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس شهرستان، بررسی موضوع را شروع کردند و موفق شدند طرفین درگیری را در عملیات‌هایی دستگیر کنند که با توجه به متواری بودن ضارب اصلی، تحقیقاتی تخصصی در این زمینه آغاز شد.

سرهنگ مختاری تصریح کرد: با مراقبت‌های نامحسوس مأموران پلیس، سرانجام فرد قاتل در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی در شهر اراک شناسایی و ساعاتی بعد از وقوع قتل در عملیات مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به این قتل خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

کد خبر 4598963

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی قتل اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ "کامران ملکی"   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری