Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@12:10:19 GMT

عکسی از بیعت عاملان انفجارهای سریلانکا

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۸۳۴

عکسی از بیعت عاملان انفجارهای سریلانکا

شبکه اعماق وابسته به گروه تکفیری داعش عکسی از بیعت عوامل انفجارهای مرگبار سریلانکا منتشر کرده است. آفتاب‌‌نیوز : روز سه‌شنبه، داعش مسئولیت انفجارهای سریلانکا را که منجر به کشته شدن ۳۲۱ نفر و زخمی شدن بیش از ۵۰۰ نفر شد، برعهده گرفت.
سی‌ان‌ان همچنین در گزارشی نسبتاً طولانی به ناکامی سرویس امنیتی سریلانکا در جلوگیری از حملات روز یکشنبه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات هندی می‌گویند دو هفته پیش از انجام حملات به سریلانکا در مورد وقوع این حملات هشدار داده بودند. هندی‌ها همچنین دو روز و حتی دو ساعت پیش از وقوع حمله نیز به مقامات این کشور هشدار داده بودند. هند می‌گوید بازجویی از یک داعشی باعث شده تا اطلاعاتی در مورد حمله به مسیحیان سریلانکا به دست آورند.

شفقنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیعت انفجار انتحاری سریلانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: مردم استان در روزهای آینده از بستر رودخانه‌ها فاصله بگیرند، چراکه احتمال وقوع سیلاب وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، آرش آریانژاد اظهار کرد: نظر به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان کردستان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روزهای پیش‌رو، وقوع سیلاب و طغیان در رودخانه‌های محدوده کردستان بسیار محتمل است.

وی افزود: از اهالی روستاها، دامداران، باغداران و کشاورزان انتظار داریم از حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها، مخازن و پایاب سدهای استان امتناع و در رعایت موارد ایمنی جدیت لازم را به‌کار گیرند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان و گردشگران نیز از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پائین دست منابع مذکور به طور جدی پرهیز کنند تا از بروز هرگونه حوادث احتمالی بر اثر سیلاب جلوگیری به‌عمل آید.

آریانژاد تصریح کرد: تیم بحران و پدافندغیرعامل شرکت و اکیپ‌های گشت و بازرسی ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان نیز به صورت شبانه‌روزی جهت مقابله با هرگونه بحران در حال آماده‌باش کامل هستند.

کد خبر 749637

دیگر خبرها

  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان