Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@00:35:07 GMT

جدایی دو دستیار شفر از استقلال در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۹۶۱

جدایی دو دستیار شفر از استقلال در پایان فصل

خبرگزاری میزان- قرار است برای فصل آینده تغییراتی در کادر فنی استقلال ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، وینفرد شفر ابتدای فصل را با شمار کمی از بازیکنان و ترکیبی از جوانان شروع کرد. او روی نیمکت تنها بیژن طاهری را داشت و میگوئیل کولی هم به دلیل مشکلات مدارکش امکان نشستن روی نیمکت را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یری سانیاک هم به دلیل بیماری، استقلال را ترک کرده بود.

با گذشت زمان، فیلیپ مربی بدنساز دوباره به این تیم بازگشت و قرارداد یک ساله امضا کرد. مارتین فورکل هم به منظور حضور در بخش‌های تمرینی و نظارت بر آکادمی به کادر فنی اضافه شد. نفر بعدی فرهاد مجیدی بود که سرشناس‌ترین آنها محسوب می‌شد. در این میان، کولی هم توانست مجوز حضور روی نیمکت را بگیرد. به این ترتیب نیمکت استقلال شلوغ‌تر از ابتدای فصل شد.

در حال حاضر شنیده می‌شود که در پایان فصل، دو نفر از کادر فنی جدا خواهند شد تا علاوه بر کم شدن تعداد نفرات، کمی در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی شود. گفته می‌شود احتمالا از میان دو دستیار ایرانی و خارجی دو نفر حتما از تیم کنار می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال میزان شفر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی

تیم استقلال امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 جواد نکونام در این بازی از چند بازیکن جوان و زیر ۲۳ سال خود استفاده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد