Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@16:24:43 GMT

افتتاح فاز سوم طرح توسعه امامزاده محمدعابد(ع) اراک

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۲۱۵

افتتاح فاز سوم طرح توسعه امامزاده محمدعابد(ع) اراک

حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: دفتر اداری آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) اراک همزمان با نیمه شعبان ولادت مسعود حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ساختمان اداری این امامزاده در یکهزار و 300 متر مربع احداث شده است، اظهار کرد: مجموعه ساختمان اداری حرم متشکل از دفاتر خادمان راهنمای زائر آقا، خادمان راهنمای زائران خانم و خدمات پشتیبانی به ساختمان جدید منتقل شده است.
حجت‌الاسلام حسینخانی با اشاره به اینکه مجموعه اعتبارات ساخت فاز سوم(بخش اداری) توسط خیرین و کمک‌های مردمی تأمین شده است، در خصوص فازهای احداث شده گفت: از مجموع 6 هزار و 900 متر زمین در نظر گرفته شده 3 هزار و 800 متر آن در قالب دو فاز احداث شبستان در متراژ 2 هزار و 500 متر و افتتاح روضه منوره و 1300 متر مربع ساختمان اداری به بهره‌برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: بنا داریم در صورت تأمین مالی مابقی رواق‌ها نیز تا میلاد امام رضا(ع) افتتاح شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنای مرکزی ایکنا مرکزی ایکنا استان مرکزی ایکنا اراک امامزاده محمد عابد اراک استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر