Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:35:41 GMT

1300 بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۳۶۹

1300 بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

خمین - ایرنا - رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: یک هزار و 300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان در طرح نظارتی نوروز انجام شد.

«رضا ملکی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد بازرسی های انجام شده نوروز امسال نسبت به سال قبل 100 درصد رشد داشت.
وی بیان کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی شهرستان در قالب گشت های متمرکز و هماهنگ از نیمه اسفند پارسال در این شهرستان به مدت یک ماه کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: این طرح با همکاری مشترک تعزیرات حکومتی، اتاق و بسیج اصناف و صنعت، معدن و تجارت در قالب گشت های مشترک اجرا شد.
ملکی گفت: برخورد جدی با متخلفان به بهانه های مختلف و برهم زنندگان ثبات قیمت ها برنامه جدی بود در راستای رفع التهاب و آرام‌ کردن فضای بازار با تخلفات صنفی به ویژه احتکار، نبود عرضه و گرانفروشی قاطعانه برخورد شد.
ملکی افزود: 163 پرونده به ارزش 293 میلیون ریال در راستای بازرسی های انجام شده تشکیل و به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: واحدهای متخلف شامل واحدهای خدماتی، تالار پذیرایی و دفاتر مرغداری بود.
ملکی گفت: پنج گروه نظارتی با برچسب مشخصات بازرسی و ناظران افتخاری صبح و عصر کار بازرسی بازار را برعهده داشتند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: 2 هزار و 833 کیلوگرم کالای اساسی با اجرای طرح تنظیم بازار با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.
وی افزود: این اقلام شامل 2 هزار و 569 کیلوگرم گوشت منجمد و گرم گوسفنندی و گوسال ، 151 تن برنج، 53 تن شکر، 30 تن گوشت مرغ و 150 حلقه لاستیک بوده است.
وی اظهارداشت: گوشت منجمد گوساله وارداتی با نرخ 290 هزار ریال و گوشت گرم گوسفندی به قیمت 400 هزار ریال با نظارت کارشناسان بین شهروندان توزیع شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: برنج وارداتی نیز با نرخ دولتی 44 هزار ریال و 58 هزار ریال در فروشگاه های زنجیره ای این شهر و مناطق روستایی و شکر با نرخ 34 هزار ریال بین متقاضیان و مصرف کنندگان توزیع شد.
2 هزار و 500 واحد صنفی دارای پروانه در محلات در قالب 10 اتحادیه فعال است.
7277/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت معدن و تجارت بازرسي محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

بهمن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت طرح لاستیک‌سازی خرم‌آباد، اظهار داشت: اختصاص منابع مالی برای عملیاتی‌شدن این پروژه در سفر رئیس‌جمهور به لرستان تصویب شده است.

لاستیک‌سازی همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

وی عنوان کرد: اختصاص اعتبار و تسهیلات برای این طرح اقتصادی در بانک صنعت و معدن مصوب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در حال حاضر این طرح اقتصادی در شرف عقد قرارداد با بانک صنعت و معدن است، افزود: می‌طلبد که بانک زودتر اقدام به عقد قرارداد دراین‌رابطه کند.

جعفری، گفت: این طرح اقتصادی مقداری گیر تضامین داشت که فکر می‌کنم طی ماه جاری قرارداد پرداخت تسهیلات به این طرح اقتصادی منعقد شود.

وعده افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ الیگودرز در تابستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه دیگر سفر رئیس‌جمهور به لرستان یعنی احداث کارخانه آهک هیدراته پلدختر، افزود: الان این طرح ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: خردادماه این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری همچنین با اشاره به طرح تولید کاغذ از سنگ شهرستان الیگودرز، گفت: این طرح نیز در بین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این طرح نیز تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تشریح آخرین وضعیت طرح شمش منیزیم الیگودرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به طرح شمش منیزیم الیگودرز با حجم سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان به‌عنوان یکی دیگر از طرح‌ها و مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح به دلیل یک سری مسائل و مشکلات هنوز آغاز نشده است.

جعفری، بیان داشت: دو بار برای این طرح مزایده برگزار شد که هیچ بخش خصوصی دراین‌رابطه مشارکت نکرد.

وی عنوان کرد: در این راستا طرح را عوض کردند، الان در مرحله انتخاب پیمانکار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تأکید بر اینکه معدن و زمین نیز در داخل شهرک‌های صنعتی به این طرح واگذار کرده‌ایم، افزود: آغاز عملیات اجرایی این طرح نیز بهار سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 6087112

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است