Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در  دور_نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد مظفر ژاپویف از قرقیزستان گذشت.

وی در دور_دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دونگ هوان کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محبی در دور_سوم مقابل حسن بوی رحیم اف از ازبکستان نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و راهی دیدار فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن تیموری کشتی گیر نام آور کرمانشاهی مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در چین را از آن خود کرد.

 در وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن_تیموری قهرمان ارزنده کشتی گیر کرمانشاهی مدال طلای رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا را کسب کرد.

پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۴ اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله زوپینگ لین از چین را با نتیجه ۱۲ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

تیموری در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر صفر از سد پراوین رانا از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

 

انتهای  پیام/ز



حضور نماینده های کرمانشاهی در رقابت های آسیا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای دومین بار در طول تاریخ کشتی فرنگی است که ما با سهمیه کامل به المپیک می‌رویم اما کار سختی در پیش خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، فرزاد ایمانعلی زاده درباره ارزیابی خود از رقابت های جام تختی به میزبانی اهواز، گفت: تقریبا ۱۶-۱۷ نفر از کشتی‌گیران اصلی ما بیرون هستند و بیشتر چهره های جوان و آینده دار در این مسابقات کشتی می‌گیرند. ملاک اصلی ما در جام تختی انتخاب تیم زیر ۲۳ سال برای رقابت های قهرمانی جهان است.

وی درباره تاثیر غیبت ملی‌پوشان اصلی بر این رقابت ها خاطرنشان کرد: قطعا همین طور است. در یکی دو وزن ضعیف‌تر از نفرات اصلی هستیم. اسم نمی‌برم اما نفر سوم که در اینجا اول می‌شود با نفر اول ما اختلاف فاحش دارد. باید کار کرد، از جوانان در تیم بزرگسالان استفاده کرد تا روندمان بهتر شود.

مربی کشتی فرنگی درباره انتخاب ملی پوشان المپیکی ایران در اوزان ۶۰ و ۶۷ در تورنمنت مجارستان، اظهار کرد: ما در این اوزان سهمیه را گرفته‌ایم. ده‌بزرگی توانست خودش را ثابت کند و اگر در آسیا طلا می‌گرفت قطعا ملی‌پوش ما در المپیک بود. به او یک فرصت دیگر داده می‌شود و قرار است با مهدی محسن نژاد به مجارستان برود. هر کدام عملکرد بهتری داشته باشند با ارزیابی کادر فنی به المپیک می‌روند.

ایمانعلی‌زاده درباره اینکه انتظار می‌رفت کشورهای بیشتری در جام تختی شرکت کنند، یادآور شد: چند سالی است کشورهای خارجی کمتر می‌آیند. ارمنستان هم تیم خوبی است و ما فکر نمی‌کردیم اینقدر خوب باشند. کشتی‌گیران جوان داخلی هم عملکرد خوبی داشتند  و مسابقات سطح معقولی دارد.

وی در ادامه درباره رقابت اسماعیلی و گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم برای رسیدن به المپیک در تورنمنت مجارستان، تصریح کرد: گرایی قهرمان جهان و المپیک بوده و برایمان قابل احترام است. از طرفی استعدادی ناب به نام سعید اسماعیلی به کشتی ایران آمده که در جام وهبی امره خوب ظاهر شد. در آسیایی اول شد و طبق چرخه باید به صورت رو در رو یا در یک تورنمنت رقابت کنند. صلاحدید کادر فنی این بود که این دو کشتی گیر به تورنمنت مجارستان بروند.

 مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی درباره کار سخت کشتی فرنگی ایران در المپیک، گفت: برای دومین بار در طول تاریخ کشتی فرنگی است که ما با سهمیه کامل به المپیک می‌رویم و این افتخار بزرگی است. هدف کادر فنی این بود که محقق شد. ۴ سال پیش به خاطر شرایط کرونا سطح مسابقات پایین‌تر بود. امسال کار قطعا سخت تر است. همان طور که در جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دیدید سطح مسابقات بالاتر بود. کار ما سخت است اما ما تیم جوان و در عین حال با انگیزه داریم که تلاش می‌کنیم بهترین اتفاق رخ بدهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خودتان در چه وزنی انتظار طلا دارید، اظهار کرد: بر روی  کاغذ در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم شانس طلا داریم. دوره قبل در ۶۷ کیلوگرم طلا گرفتیم اما این دوره شانس مدال داریم. در المپیک اتفاقات خاص می‌افتد به این صورت که ممکن است از یک وزن انتظار طلا داریم اما مدال نمی‌گیریم و از وزنی که انتظار نداریم مدال می‌گیریم مانند المپیک ۲۰۱۶ که عبدولی مدال گرفت. نتایج قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم نتایج خوبی کسب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال