Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@17:12:00 GMT

◄ خدمات تاکسی‌رانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۷۶۴

◄ خدمات تاکسی‌رانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

تین‌نیوز | 

300 دستگاه تاکسی ویژه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مستقر در مصلی تهران مسئولیت جابه‌جایی مسافران را از مصلی به اقصی نقاط شهر تهران بر عهده دارند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی از آمادگی کامل این سازمان برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 4 الی 14 اردیبهشت ماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ابراهیمی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران گفت: 5 خط تاکسی در محل مصلی ایجاد شده است که به مقاصد میدان آزادی، میدان صادقیه، میدان صنعت، میدان رسالت، میدان انقلاب و بالعکس، آماده سروس رسانی به شهروندان هستند.

وی تصریح کرد: تعداد تاکسی های مستقر در این خط بصورت شناور می باشد. به این صورت که در ساعات اوج تقاضا تعداد تاکسی ها بیشتر می شود.

ابراهیمی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی تهران برای تسهیل تردد مسافران به مقصد نمایشگاه کتاب 200 دستگاه تاکسی تلفنی در محل مصلی تهران مستقر کرده است. علاوه بر این یک ایستگاه ویژه دیگر در برای بخش شمالی نمایشگاه بین المللی کتاب نیز برپا شده است که با تعداد 20 دستگاه ون، بصورت کاملا رایگان بازدیدکنندگان را از ایستگاه مترو به درب ورودی نمایشگاه جابجا می کنند.

معاون نظارت و امورمناطق سازمان همچنین از استقرار ایستگاه ویژه تاکسی بانوان و همینطور تاکسی های اینترنتی کارپینو و کابین برای جابجایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب خبر داد.

ابراهیمی با اشاره به برای برقراری نظم و خدمت رسانی بهتر به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خاطر نشان کرد: 10 واحد گشت کنترل و نظارت مستقر کرده ایم تا بر عملکرد تاکسیران ها در این چند روز نظارت داشته باشند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تاکسیرانی مهدی ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «بحر المحبه فی اسرار الموده» یکی از تفاسیر عرفانی سوره مبارکه یوسف به‌تازگی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منتشر شده و توسط این‌نهاد فرهنگی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

محبوبه شمشیرگرها عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در این کتاب، تصحیحی انتقادی از این اثر به همراه چکیده‏‬‌ای از دستاوردهای پژوهشی اخیر درباره آن، در کنار توضیحاتی به نگارش درآورده است.

در این تفسیر، که متن آن به زبان عربی نوشته شده، ماجرای زندگی حضرت یوسف (ع) از کودکی تا پایان عمر، در قالب «نکته»، «قصه»، «حکایت»، «اشاره» ‎ و «شعر»، با بیان انبوهی از احادیث پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم، اشارات و لطایف اخلاقی، حکایات صوفیانه و تاریخی، سروده‏های شاعران و همچنین اقوال و احوال بزرگان دین و عرفان روایت کرده است.

این‌کتاب با ۲۸۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰ نسخه و قیمت ۲ میلیون ریال عرضه می‌شود.

کد خبر 6093382 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید