Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@23:31:04 GMT

واکنش کلینتون به گزارش رابرت مولر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۲۱۰

واکنش کلینتون به گزارش رابرت مولر

نامزد دموکرات و سابق ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر به شدت از عملکرد دونالد ترامپ انتقاد کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، هیلاری کلینتون نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه در اظهاراتی گفت: اگر دونالد ترامپ الان رئیس جمهور ایالات متحده نبود، به خاطر نتایج تحقیقات رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده روسیه، قطعاً تحت تعقیب قضایی قرار می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

توصیه داماد ترامپ به بن سلمان درباره "خاشقجی" ترامپ مامور حرکت دادن ایران به سمت "اقتصاد بدون نفت"

وی در ادامه افزود: نتایج تحقیقات رابرت مولر درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که ترامپ مانع از اجرای عدالت شده و اگر او الان رئیس جمهور نبود، قطعاً تحت تعقیب قرار می گرفت و علیه وی اعلام جرم می شد.

کلینتون اظهار داشت: تصور می کنم اگر هر کس دیگری در این گونه فعالیت ها دست داشت، قطعاً تحت تعقیب قضایی قرار می گرفت. قانون فعلی حاکم در وزارت دادگستری آمریکا این است که شما نمی توانید رئیس جمهوری را که قدرت در دست دارد، تحت تعقیب قرار دهید. مساله مربوط به جلوگیری از اجرای عدالت به طور کامل به کنگره ارسال شده است.

این نخستین واکنش رسمی کلینتون پس از انتشار گزارش رابرت مولر طی هفته گذشته است.

البته نتایج تحقیقات مولر درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نشان می دهد که کمپین انتخاباتی ترامپ هیچ گونه تبانی یا همکاری با روسیه نداشته است ولی مولر نتوانسته است به این جمع بندی برسد که آیا ترامپ مانع از اجرای عدالت شده است یا نه.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل ترامپ رابرت مولر هیلاری کلینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، دقایقی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099399

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا