Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:51:30 GMT

استان زنجان از امنیت لازم برای سرمایه گذاری برخوردار است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۴۰۹

استان زنجان از امنیت لازم برای سرمایه گذاری برخوردار است

فتح‌الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر به هفته سربازان گمنام اشاره کرد و افزود: نقش وزارت اطلاعات در حوزه‌های مختلف، تأثیرگذار و انکارناپذیر است.

وی اظهار کرد: سربازان گمنام حافظ آبروی اشخاص و حافظ آبروی مدیران هستند.

استاندار زنجان بابیان اینکه سربازان گمنام در بخش‌های مختلف پیشگیری‌های اطلاعاتی و امنیتی را انجام می‌دهند، گفت: امنیت و ثبات امروز کشور در حوزه‌های مختلف به برکت شجاعت و دلیری‌های سربازان گمنام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی بابیان اینکه اطلاعات نقش پیشگیرانه در بخش‌های مختلف دارد، گفت: وزارت اطلاعات آبروی افراد را حفظ کرده و حتی‌الامکان از برخوردهای قهری با افراد جلوگیری می‌کند.

وی تأکید کرد: کارکنان وزارت اطلاعات در موضوعات ملی اقدامات ویژه‌ای انجام می‌دهند و در سطح فراملی، دیپلماسی منطقه‌ای و دیپلماسی بین‌المللی جایگاهشان بسیار رفیع و ویژه است.

حقیقی با بیان اینکه در صورت نبود امنیت، سرمایه‌گذاری محقق نمی‌شود، گفت: با تلاش سربازان گمنام بستری امن برای سرمایه گذاری در استان زنجان ایجاد شده است.

کد خبر 4598752

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی سربازان گمنام امام زمان ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش میلیاردی دو کد در خوساز

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته سنگین‌ترین فروش در بین سهامداران عمده حقیقی کل نمادها، در نماد خوساز اتفاق افتاد. جایی که یکی از سهامداران عمده حقیقی ۲.۷ میلیون سهام خوساز را به قیمت ۶.۹ میلیارد تومان فروخت. همچنین سهامدار عمده حقیقی دیگر این نماد نیز با فروش ۷۳۴ هزار سهم خوساز به مبلغ ۱.۹ میلیارد تومان در ردیف چهارم سنگین‌ترین فروش سهامداران عمده حقیقی روز گذشته قرار گرفت.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J49

دیگر خبرها

  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد