Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@13:45:51 GMT

سامانه بانک اطلاعات موسیقی کشور راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۵۹۲

سامانه بانک اطلاعات موسیقی کشور راه اندازی شد

اسماعیلی از راه اندازی سامانه ای برای جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعات موسیقی کشور به همت انجمن موسیقی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، «ابوذر اسماعیلی ثالث» درباره اهداف این سامانه گفت: مقدمه ای بر ایجاد رصد خانه موسیقی ایران، تهیه تصویری جامع و مستند از جغرافیای موسیقی، ساماندهی آمار و اطلاعات هنرمندان و دست اندرکاران موسیقی، دستیابی به جامعه آماری و شناخت ظرفیت های موسیقیایی هر منطقه از کشور و ایجاد زمینه برای برگزاری انتخابات شعب انجمن موسیقی ایران توسط کاربران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن موسیقی استان گلستان ادامه داد: در دسته بندی ها، اول اطلاعات عمومی جمع آوری خواهد شد که شامل بدیهیاتی است که در این حوزه وجود دارد. در مرحله دوم نیز فضای کار به شکل تخصصی نگاه می‌شود و همه افراد می‌توانند بنا به تخصصی که دارند در صفحه مربوط به تخصص خود وارد سامانه شده و نام خود را ثبت کنند.

 

اسماعیلی افزود: البته برای راستی آزمایی این ثبت اقداماتی انجام گرفته که در سامانه به‌صورت مشروح درباره آن توضیحات لازم ارائه شده است و نیز در سامانه خدماتی ارائه شده که افراد بعد از ثبت نام خود طبق ضوابط بانک اطلاعاتی می‌توانند از آن بهره ببرند.

 

وی اظهارداشت: تمامی افرادی که در تمامی حوزه های مرتبط با موسیقی فعالیت دارند می توانند با مراجعه به تارنمای www.nay.ir به منظور ثبت نام و ثبت مشخصات اقدام کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران جشن نیمه شعبان قم خسارت سیل روز ارتش آذربایجان غربی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با «عادل کریملی» همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با آذربایجان داریم و به همین خاطر یک ایرانی در آذربایجان و یک آذربایجانی در ایران احساس غربت نمی‌کند.

وی افزود: بنای ما در دولت آیت‌الله رئیسی بازطراحی رابطه فرهنگی با کشور‌های همسایه است. مواضع جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های اخیر تاکید بر حقانیت برادران آذربایجانی بود.

اسماعیلی گفت: تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود. مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با کشور آذربایجان داریم و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود. همچنین آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک سینمایی برگزار کنیم.

اسماعیلی گفت: رییس‌جمهور ایران تاکید دارند هر کار فرهنگی در حوزه همسایگان در بخش‌هایی باشد که کاملاً همراهی و اتفاق نظر متقابل وجود داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اولین جشنواره فیلم‌های سینمایی کشور‌های حاشیه خزر را برگزار کنیم در همین زمینه از شما و سینماگران شما دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشید.

دیگر خبرها

  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند