Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در بازدید از یگان ویژه استان قزوین در جمع کارکنان این یگان با بیان اینکه اقتدار، حاصل یک تلاش گروهی است، گفت: اقتدار امری معنوی است و یگان ویژه نیز باید دارای اقتدار باشد؛ این یگان هم باید در خود احساس قدرت کند و هم آحاد ملت دریابند که پاسدار امنیت فردی و اجتماعی آن‌ها یک مجموعه مقتدر است؛ دشمنان و مخلان امنیت نیز باید اقتدار یگان ویژه را درک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود نیروهای جوان، افسران باتجربه و تحصیل کرده را از شاخص‌های اصلی یگان ویژه عنوان کرد و افزود: آمادگی جسمانی بالا، توان عملیاتی و علمی و بصیرت نیز از ویژگی های دیگر این نیرو است که باید هر ساله آن را ارتقاء داد و بازخورد آن را نیز در رزمایش ها و مانورهای عملی مشاهده کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به رویکرد اجتماعی یگان ویژه گفت: پلیس یگان ویژه باید جامعه محور باشد و با محوریت جامعه با اطمینان بیشتری به فعالیت‌های خود ادامه دهد، در این صورت امنیت بیشتری در جامعه حکم فرما و اثر بخشی آن نیز بیشتر می شود.

وی تصریح کرد: هدف یگان ویژه، خدمت به آحاد مردم در تمامی طبقات اجتماعی جامعه است و امنیت و آرامشی که در جامعه حاکم شده حاکی از اقدامات شبانه روزی کارکنان نیروی عظیم انتظامی است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه آموزش، پایه و زیربنای مأموریت های موفق پلیسی است، گفت: استفاده از روش های نوین آموزش و به کارگیری شیوه های علمی و دانش پلیسی منجر به تغییر رفتار حرفه‌ای و موفقیت پلیس در مأموریت ها می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فردی و اجتماعی جامعه شبانه روزی دشمن یگان ویژه سردار کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ‌کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا اظهار کرد: همزمان با آغاز سال 1403 و در راستای پاک‌سازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این راستا 34 کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاک‌سازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند.

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

سردار مجید بیان کرد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی بیش از 90 درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و... را به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تأکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاک‌سازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است