Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-26@03:07:25 GMT

اینستاگرام صفحه منتسب به دولت سوریه را هم بست

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۱۷۶

به گزارش روسیا الیوم، ریاست جمهوری سوریه در صفحه شخصی خود در فیسبوک اعلام کرد که پس از بارها بسته شدن حساب کاربری ریاست جمهوری سوریه در یوتیوب، این بار شبکه اجتماعی اینستاگرام بدون هشدار قبلی یا ارائه دلیل منطقی برای آن، اقدام به مسدود کردن صفحه منتسب به دولت سوریه کرده است.

دفتر سیاسی و رسانه‌ای ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد: با افزایش تحریم‌ها و محدودیت‌های فراگیر اعمال شده علیه سوریه از زمان آغاز جنگ که شامل مسدود کردن برخی از حساب‌ها و سایت‌های رسمی و ملی شبکه‌های اجتماعی می‌شود، به نظر می‌رسد که این اقدامات از سوی مدیریت این شبکه‌های اجتماعی از قبل برنامه‌ریزی شده باشد و احتمال دارد در مرحله آتی این اقدامات علیه دولت سوریه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمامی کاربران را در جریان هر اقدام مشابهی که احتمال دارد در دنیای مجازی رخ دهد، قرار می‌دهیم.

ریاست جمهوری سوریه همچنین اعلام کرد: این اقدامات در قالب "جنگ نرم علیه سوریه" پس از ناکامی جنگ نظامی رخ می‌دهد و در صورت وقوع هر اتفاق جدیدی ما آن را از طریق رسانه‌های رسمی شناخته شده اعلام خواهیم کرد.

در همین راستا، ریاست جمهوری سوریه صفحه جدیدی در اینستاگرام بازکرده تا کاربران این شبکه اجتماعی بتوانند آخرین اخبار را در آن دنبال کنند.

منبع: ایسنا

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

طرفداری | مهدی قادی از ستاره معصومی جدا شده است.

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس